نخستین عمل جراحی عمومی دربیمارستان 32 تختخوابی کارون گتوند بر روی یک بیمار با موفقیت انجام شد
کد خبر: ۳۱۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 22 October 2016
 مسئول اورژانس بیمارستان کارون گتوند گفت: بیمارمرد 45 ساله ساکن گتوند انجام نخستین عمل جراحی دربیمارستان کارون گتوندکه با تشخیص بیماری سینوس از سوی پزشک جهت عمل جراحی مشاوره شد و ظهر دیروز در این بیمارستان عمل شد.

کبری اکبرنژاد با اشاره به اینکه عمل سینوس روی بیمار بدون بیهوشی یک ساعت به طول انجامید، افزود: بیمار یاد شده پس از عمل با حال عمومی رضایت بخش و با هوشیاری به بخش انتقال یافت.

وی ادامه داد: بیمارستان 32 تختخوابی کارون دارای 2 اتاق عمل و 2 اتاق زایمان است و 80 نفر در بخش فنی و پشتیبانی به صورت مستقیم در این بیمارستان مشغول به کار هستند.

در حالی که امکانات مناسب برای پذیرش بیماران وجود دارد و تجهیزات اتاق عمل این بیمارستان در حال حاضر رضایتبخش است ، ولی به علت کمبود پزشک متخصص و نیروی کافی و همچنین مستقر نبودن متخصصان دراین شهرستان مشکلاتی  برای بیماران به وجود آمده است و برخی از بیماران گتوند جهت درمان خود مجبور به عزیمت در مراکزبهداشتی تخصصی و بیمارستانهای دیگر شهرهای استان خوزستان هستند.

بیمارستان 32تختخوابی کارون گتوند29 بهمن ماه پارسال با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، صالح شهر ، ترکالکی ، سماله ، جنت مکان و نیز 45 روستا می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار