طبق ااطلاعات هواشناسی به دست آمده، در شهرهای بوستان، دشت آزادگان، خرمشهر و آبادان فردا پدیده گرد و غبار به وقوع می پیوندد. در اهواز نیز دید افقی تا حدودی کم خواهد شد اما لازم به ذکر است پدیده گرد و خاک متنع از فعالیت های اقتصادی و اجتماعی نخواهد شد
کد خبر: ۳۱۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ 25 October 2016
به گزارش تابناک خوزستان، مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان در گفتگو با تابناک خوزستان اظهار کرد: با توجه به فعال شدن موج ناپایدار هوا در استان های همجوار خوزستان از عصر امروز تا فردا در بیشتر مناطق استان شاهد افزایش ابر خواهیم بود.

بهادری در ادامه افزود: بر طبق مدل های هواشناسی در شهرهای مرتفع و شمالی خوزستان از فردا شاهد رگبارهای پراکنده هستیم.
وی اذعان کرد: با توجه به گرادیان فشاری و وزش باد طی فردا امکان وقوع گرد و غبار در نوارهای مرزی خوزستان وجود دارد. طبق ااطلاعات هواشناسی به دست آمده، در شهرهای بوستان، دشت آزادگان، خرمشهر و آبادان فردا پدیده گرد و غبار به وقوع می پیوندد. در اهواز نیز دید افقی تا حدودی کم خواهد شد اما لازم به ذکر است پدیده گرد و خاک متنع از فعالیت های اقتصادی و اجتماعی نخواهد شد.

مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان گفت: تا پایان هفته تغییرات دمایی خاصی برای استان پیش بینی نشده است.

طی 24 ساعت گذشته ایذه با 10 درجه سانتی گراد و شوش و آبادان با 37 درجه سانتی گراد سردترین و گرمترین نقاط خوزستان بوده اند. نوسانات دمایی در شهر اهواز طی 24 ساعت گذشته بین 17 تا 35 درجه سانتیگراد گزارش شده است.


منبع: تابناک
برچسب ها: گرد و خاک ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار