هفته دهم لیگ شانزدهم – استادیوم فولادشهر اصفهان جمعه 7 آبان 95
کد خبر: ۳۱۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱ 28 October 2016
ذوب‌آهن اصفهان: محمدرشید مظاهری، محمد نژادمهدی، مهدی مهدی‎پور، علی حمام، مهرداد قنبری (81- وحید محمدزاده)، حجت حق‎وردی، دانیال اسماعیلی‎فر، احسان پهلوان، جری بنگستون (85- یاسر فیضی)، مهدی رجب‎زاده (2+90- محمدرضا عباسی) و مرتضی تبریزی
سرمربی: سیدمجتبی حسینی

استقلال خوزستان: وحید شیخ‌ویسی، دانیال ماهینی (80- سلمان بحرانی)، محمد طیبی، عقیل کعبی، پیمان شیرزادی، عزت‌الله پورقاز، میثم دورقی (73- فرشاد سالاروند)، علی‌اصغر عاشوری (73- مهدی زبیدی)، مهدی مؤمنی، حسن بیت‌سعید و رحیم زهیوی
سرمربی: سیروس پورموسوی

خلاصه بازی
رویارویی قهرمان‌های فصل گذشته جام حذفی و لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم ذوب آهن اصفهان خاتمه یافت.

استقلال خوزستان بعد از بازی خبرساز هفته گذشته مقابل پرسپولیس به اصفهان رفته بود تا انتقام بازی سوپرجام را از ذوب‌آهن بگیرد و با پیروزی در این دیدار به جمع تیم‌های بالانشین نزدیک شود. پورموسوی که از نمایش آبی‌پوشان در بازی قبلی رضایت داشت، تیمش را با همان ترکیب بازی با پرسپولیس به مصاف ذوب‌آهن فرستاد و دو تیم در طول 90 دقیقه یک بازی نزدیک را به نمایش گذاشتند.

در نیمه نخست، چند صحنه روی دروازه‌ها خلق شد که از یک سو ضربات احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی‌فر به ثمر ننشست و در سوی دیگر میدان نیز رحیم زهیوی و حسن بیت‌‌سعید برای گشودن دروازه ذوب‌آهن یک قدم کم آوردند تا نیمه اول بدون گل تمام شود.

در نیمه دوم نیز بازی پایاپای و نزدیک دو تیم مثل نیمه اول دنبال شد اما یاران ذوب‌آهن با استفاده بهتر از موقعیت‌های ایجاد شده موفق شدند دوبار توسط مهدی رجب‌زاده و احسان پهلوان دروازه استقلال خوزستان را باز کنند تا نبرد قهرمانان فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی با نتیجه دو بر صفر به‌سود ذوب‌آهن اصفهان تمام شود.

شرح گل‌ها
1-0 (ذوب‌آهن): در پی خطای محمد طیبی روی مهاجم ذو‌ب‌آهن، یک ضربه آزاد در پشت محوطه جریمه استقلال نصیب یاران میزبان شد که مهدی رجب‌زاده بازیکن کهنه‌کار ذوب‌آهن این توپ را با ضربه‌ای زیبا وارد دروازه استقلال خوزستان کرد.

2-0 (ذوب‌آهن): احسان پهلوان با یک ضربه دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه تیم استقلال خوزستان را برای دومین بار گشود تا پیروزی تیم میزبان شیرین‌تر شود.

در حاشیه
* بازی ذوب‌آهن و استقلال خوزستان، بازی بین قهرمان جام حذفی و لیگ برتر در فصل گذشته بود.
* سرمربیان هر دو تیم از ابتدای بازی به صورت ایستاده و در کنار زمین مشغول هدایت تیم‌های خود شدند.
* هواداران ذوب‌آهن استقبال چندان خوبی از این مسابقه به عمل نیاورده بودند و حدود دو هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.
* با توجه به برگزاری این بازی در ساعات پایانی عصر امروز، این دیدار از ابتدا زیر نور پروژکتورهای ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.
* چند نقطه از چمن ورزشگاه فولادشهر با توجه به قرار گرفتن در فصل پاییز زرد شده بود و شادابی روزهای تابستان را نداشت. گویا قرار است چمن ورزشگاه فولادشهر در روزهای آینده و در تعطیلات لیگ برتر ترمیم شود.
* در دقیقه 38 حسن بیت‌سعید در مقابل دروازه ذوب‌آهن با رشید مظاهری تک به تک شد و مظاهری هم به خاطر تعلل مدافعان ذوب‌آهن خطاب به آن‎ها فریاد کشید.
 
 
منبع:خوزستان اسپورت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار