طی اواسط وقت امروزالی فردا دوشنبه درنواحی مرکزی، ارتفاعات شمالی وشرقی خوزستان، وقوع بارشهای رگباری پراکنده، بعضا همراه با رعد وبرق پیش بینی می شود
کد خبر: ۳۲۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 06 November 2016

به گزارش تابناک خوزستان، مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان در گفتگو با تابناک گفت:  بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی و خروجی مدلهای هواشناسی نشاندهندۀ تشکیل خط ناپایداری است که طی اواسط وقت امروزالی فردا دوشنبه درنواحی مرکزی( شامل بخش هایی از شهر اهواز)، ارتفاعات شمالی وشرقی خوزستان، شاهد وقوع بارشهای رگباری پراکنده،بعضا همراه با رعد وبرق خواهیم بود.

کوروش بهادری در ادامه افزود: میزان بارندگی درارتفاعات از حجم بیشتری در حدود 10 میلیمتر خواهد بود. پیش بینی ها نشان می دهد میزان بارندگی در اهواز از شدت کمتری برخوردار است و کمتر از 5 میلیمتر خواهد بود. 

وی تصریح کرد: همچنین تا اواخر هفته خلیج فارس مواج پیش بینی می شود، لذا توصیه می گردد مسئولین ستادی بحران شهرستان ها تمهیدات لازم را بکار گیرند.

مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان اذعان کرد: مدل های هواشناسی حاکی از آن است که از اواخر روز دوشنبه جوی پایدار در استان حاکم خواهد بود. همچنین از امروز تا سه شنبه شاهد افت 1 تا 3 درجه ای دما در سطح استان خواهیم بود.

وی افزود: امروز ایذه با 12درجه و امیدیه با 30درجه به ترتیب خنک ترین و گرمترین نقاط خوزستان می باشند. نوسانات دمایی در اهواز 14 تا 28 درجه سانتیگراد گزارش شده است.




منبع: تابناک
برچسب ها: خوزستان ، بارش باران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار