سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته از پایانه مرزی چذابه بازدید کرد
کد خبر: ۳۲۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 16 November 2016
 رییس سازمان حج و زیارت کشور، شهردار اهواز و جمعی از مدیران و مسئولان وی را همراهی می کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  در این سفر ضمن اظهار رضایت از خدمات ارائه شده در پایانه مرزی چذابه از خدمات و فعالیتهای مردمی، مواکب و وضعیت خدمات رسانی به زائرین دیدن کرد.

صالحی امیری همچنین ضمن بررسی  وضعیت خوابگاهها، وضعیت غذا و حمل و نقل و تردد زائرین و وضعیت خروج زائران از کشور از مانیتورنگ قرارگاه چذابه نیز بازدید کرد.

در این بازدید سید خلف موسوی شهردار اهواز نیز با ارائه گزارشی از خدمات و فعالیتهای مجموعه شهرداری اهواز به بحث جابجایی زائرین توسط ناوگان اتوبوسرانی شهرداری اهواز، نظافت و پاکسازی مسیر، فعالیت پسماند، فعالیتهای سازمان آتش نشانی و خدمات موتوری شهرداری در تامین امنیت زائران، فعالیت قرارگاه رسانه ای روابط عمومی و اقدامات فرهنگی شهرداری اهواز در پایانه چذابه نیز اشاره کرد.

شهردار اهواز در این دیدار اظهار داشت: شهرداری اهواز برای سومین سال پیاپی وظیفه ارائه خدمات به زائرین در مرز چذابه را بعهده گرفته است و این توفیق نصیب مجموعه شهرداری اهواز گردیده که خدمت رسان خیل عظیم مشتاقان حرم اباعبدالله الحسین(ع) باشد و تا حد توان نیز در این راه از هیچ خدمتی فروگذار ننموده است.

وی در ادامه افزود: شهرداری اهواز امسال به دلیل حجم بالای تردد زائرین که طبق آمار ارائه شده از مرز سیصد هزار نفر گذشته، فعالیت و حضور چشمگیری دارد که از آن جمله می توان به فعالیتهای  استقرار حدود 100 دستگاه اتوبوس جهت جابجایی و نقل وانتقال زائرین، استقرار ایستگاه صلواتی و مواکب خدمات رسانی و تامین رفاه حال زوار حسینی، حمایت و پشتیبانی از مواکب مردمی ، استقرار ماشینهای ناوگان آتش نشانی و توجیه زائران و راهنمایی آن ها  به  شکل شبانه روزی اشاره کرد.

در پایان فرماندهان انتظامی خوزستان گزارشی از وضعیت ترافیکی مسیر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار