با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد شرکت برگزار شد
آیین معارفه مدیر جدید امور مالی شرکت ملی حفاری ایران روز سه شنبه (26 آبان ماه) با حضور مدیرعامل و شماری از اعضای هیئت مدیره شرکت برگزار شد
کد خبر: ۳۳۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ 17 November 2016
شرکت ملی حفاری ایران در این آیین که معاونین مدیرعامل، مدیران ارشد و روسای ستادی و عملیاتی نیز حضور داشتند،  آقای صادق قربانی به عنوان مدیر امور مالی معرفی و از خدمات آقای علیرضا کلانتر هرمزی که به درجه بازنشستگی نائل شده است، تقدیر شد. 

در این آیین مهندس حیدر بهمنی در سخنانی نگرش سیستمی، مکانیزه کردن بخش های مختلف ستادی و عملیاتی شرکت و کاربست نرم افزارهای روز آمد را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: نگرش سیستمی در حوزه های مختلف باعث تسهیل در روند کار، نظارت و کنترل بهتر و بهینه سازی هزینه ها می شود. 

وی عملکرد مدیریت مالی شرکت ملی حفاری ایران را مطلوب ارزیابی و افزود: در این بخش انتقال تجربه به نحو احسن صورت گرفته و هم اکنون افراد با تجربه و دارای مدارج عالی تحصیلی مشغول به کار هستند به طوری که مدیریت جدید نیز از میان همین همکاران انتخاب شده است.   

بهمنی  با اشاره به ویژگی های حوزه مدیریت امور مالی شرکت،  سید امیر موسوی فخر را نیز به عنوان معاون این مدیریت معرفی کرد و گفت: انتظار می رود این دو همکار توانمند با تلاش مضاعف، دانش و تجربه اندوخته، همدلی و همسویی همکاران  و به کارگیری روش های مالی روز آمد متناسب با نیاز شرکت در انجام وظایف و مسئولیت های محوله موفق باشند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بررسی و تجزیه و تحلیل هزینه های عملیاتی، بودجه های جاری و سرمایه ای، کنترل و نظارت های مالی و  نظارت بر تهیه و تنظیم ترازهای مالی و سایر گزارش های آماری و مقایسه ای از عملکرد مالی شرکت را از جمله وظایف  مدیریت مالی عنوان کرد. 

در این آیین آقای کلانتر مدیر سابق امور مالی شرکت گزارشی اجمالی از عملکرد این مدیریت را ارائه و توفیقات حاصله را حاصل کار جمعی همکاران در واحدهای مختلف برشمرد.

همچنین کارکنان واحدها و بخش های مختلف مدیریت امور مالی شرکت با برگزاری  نشستی صمیمی از خدمات و تلاش های ارزشمند آقای کلانتر در بیش از سه دهه فعالیت در صنعت حفاری قدردانی به عمل آوردند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار