دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی؛
دکتر الهام امین زاده دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی شامگاه چهارشنبه وارد اهواز شد و مورد استقبال استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت
کد خبر: ۳۳۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ 17 November 2016
 دکتر الهام امین زاده دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی شامگاه چهارشنبه وارد اهواز شد و مورد استقبال استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی در گفتگو با خبرنگاران گفت: هر استانی قرار هست که برای یک موضوع در زمینه حقوق شهروندی به عنوان استان پایلوت انتخاب شود و برخی استان ها نیز هم اکنون برای یک حق از حقوق شهروندی کاندید شده اند.

وی افزود: در خوزستان بنا داریم بررسی کنیم که کدام موضوع در زمینه حقوق شهروندی بهتر از سایر استان ها انجام میشود تا در سطح ملی استان خوزستان را در آن موضوع مطرح نماییم.

امین زاده با اشاره به اینکه مقرر شده جلسه ای برای آشنایی بیشتر در مورد موضوعات مربوط به حقوق شهروندی در خوزستان برگزار شود گفت: فردا همراه با مقامات مسئول بویزه استاندار محترم که اکنون با توجه به در پیش بودن اربعین در شرایط ویژه ای در حال اداره استان هستند با حضور در محل تردد زوار اربعین حسینی شرایط را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا اگر کمکی از طرف دولت از دستمان بر می آید بتوانیم شرایط را تسهیل نماییم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار