رییس ستاد اربعین نفت خبر داد؛
خدمات رسانی این شرکت تا بازگشت کامل زائران از عتبات و کربلای معلی، در مرز چزابه ادامه خواهد داشت
کد خبر: ۳۳۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 19 November 2016
سرهنگ عباس ممبینی با اشاره به ایجاد جایگاه خدمت رسانی و استقرار نیروهای زبده خدماتی و فرهنگی در منطقه، افزود: مطابق دستور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و برنامه ابلاغی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان برنامه همیاری شرکت نفت با ستاد اربعین استان خوزستان، بیش از یک ماه پیش در سه مرحله آغاز شد .

 وی گفت: بخش نخست گسیل ماشین آلات و تجهیزات راهسازی و احداث 34 هکتار از 50 هکتار توقفگاه جدید بود که 15 آبان تکمیل و تحویل گردید؛ بخش دوم استقرار ماشین آلات، تامین خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین برای کمک به تدارکات جایگاه های خدمت رسانی بوده که هم اکنون در حال انجام است و بخش سوم خدمات نفت، به رفت و آمد زائران حسینی مرتبط است که تا بازگشت تمامی زوار اربعین اباعبدالله (ع) ادامه خواهد داشت .


  فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب تصریح کرد: ایجاد موکب به منظور بیتوته، استراحت و پذیرایی از زائرین به صورت شبانه روزی و چاپ و توزیع بسته های فرهنگی از جمله زیارت عاشورا بین زائران، نصب و راه اندازی امکانات صوتی و سمعی و بصری، و فراهم نمودن امکانات اقامه نماز در محل جایگاه، بخشی از فعالیت های فرهنگی این ستاد در چزابه است .

وی توضیح داد: تاکنون علاوه بر تحویل ده دستگاه خودرو سبک به ارگان های حاضر در منطقه، دو دستگاه بنز اطاق دار جهت انتقال یخ و نان ازاهواز، سه دستگاه تانکر حمل آب، دودستگاه تانکر فاضلاب، دو دستگاه کانکس، دو دستگاه جرثقیل20  و10تنی، دو دستگاه بیل مکانیکی، دو دستگاه لودر و گریدر، و دست کم 40 دستگاه اتوبوس و مینی بوس، از سوی ترابری و پشتیبانی نفت در منطقه مستقر و در اختیار ستاد اربعین استان خوزستان قرار دارد .

سرهنگ ممبینی با اشاره به ادامه این همکاری تا بازگشت کامل هموطنان از کربلای معلی یادآور شد: پذیرایی مختصر و تسهیل در انتقال آنان به نزدیک ترین شهرها از جمله بستان و اهواز هم اکنون با استفاده از پنج دستگاه مینی بوس و 15 دستگاه اتوبوس انجام می شود. وی تصریح کرد: با نزدیک شدن به پایان مراسم اربعین و به تناسب بازگشت جمعیت، افزایش وسایط نقلیه نیز پیش بینی شده است که در همین ارتباط صبح امروز 15 دستگاه مینی بوس و اتوبوس نیز به درخواست استانداری به این تعداد افزوده شد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار