نخستین جلسه شورای آموزش ورزش استان خوزستان صبح امروز با حضور مدیر کل ورزش و جوانان تشکیل شد
کد خبر: ۳۳۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 19 November 2016
 این جلسه با حضور کیانی زاده،مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان،علی شائی،معاون توسعه امور ورزش، معزی،معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و جمعی از اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه های استان با محوریت تبیین سیاستهای کلی آموزش،برنامه های راهبردی ،ایجاد دیدگاههای نوین آموزشی و معرفی اعضای شورای آموزش استان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این جلسه با بیان اینکه نقش آموزش در ورزش بر کسی پوشیده نیست،طی سخنانی اظهار کرد:نياز جامعه ورزش به افراد متخصص و  روند تغييرات ساختاري آموزش و ارتقا سطح دانش و آگاهی در تمامی سطوح ، ضرورت بهره مندي از آموزش و برنامه ریزی در این حوزه را بيش از گذشته مطرح کرده است.

فرامرز کیانی زاده افزود:آموزش به عنوان مهمترین و مطمئن ترین ابزار جهت رسیدن به اهداف در هر سازمانی معرفی می گردد و با توجه به تحولات روزافزونی که در سایر علوم علی الخصوص ورزش در حال اتفاق است،توجه و نیاز به آموزش را در همه موارد ایجاب می کند و اصولا اختلاف رتبه های کشور در مسابقات المپیک و جهانی به نوعی اختلاف توجه و نگاه آنها به آموزش و نحوه به کار گرفتن آن است.

وی تصریح کرد:در واقع به وسیله آموزش می توان نیروی انسانی را کارآمد نمود و از قبل نیروی انسانی کارآمد،هزینه مترتب بر ورزش را کاهش داد.

کیانی زاده خاطر نشان کرد: با توجه به این نگاه در خصوص آموزش و با مد نظر قرار دادن این مولفه مهم خوشبختانه توانستیم با کمترین میزان هزینه و فقط از طریق رویه ها و توجه به آموزش نیروی انسانی برای دومین سال به عنوان اداره کل برتر در سطح کشور معرفی شویم که قسمت اعظم این نتایج ماحصل نگاه نافذ و عمیق به مقوله آموزش است.

 

وی در ادامه گفت:تشکیل نخستین شورای آموزش ورزش استان با حضور اساتید علمی و صاحبنظران شروع بسیار خوبی در جهت توسعه آموزش در ورزش استان است و نوید بخش روزهای روشنی در این حوزه می باشد.

کیانی زاده خاطر نشان کرد:ما به دنبال آموزش همه جانبه برای مربیان،داوران،ورزشکاران و مدیران در بخش های قهرمانی و همگانی هستیم که تشکیل این شورا گام مثبتی برای دستیابی به این مهم است.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه سیاست گذاری فعالیتهای آموزشی در حیطه ورزش و جوانان ،هم افزایی در بهره گیری از ظرفیتهای آموزشی ،ایجاد وحدت رویه در فعالیتهای آموزشی،ارائه راهکارهای تخصصی جهت ارتقاء دانش و مهارتهای منابع انسانی،ارائه نقطه نظرات کارشناسی جهت ارتقاء کیفیت برنامه های آموزشی استان خوزستان را از جمله اهداف و شرح وظایف این شورا دانست.

بر اساس این گزارش،همچنین در این جلسه اعضای شورای آموزش ورزش استان در خصوص ارتقاء سطح کیفیت آموزش،همسوسازی کارگاه ها و دوره های آموزشی هیأتهای ورزشی،تخصصی نمودن دوره ها و سرفصل های آموزشی بر اساس نیاز جامعه ورزش استان،برگزاری همایش های بزرگ با همکاری دانشگاههای استان و کمیته ملی المپیک،ساماندهی اساتید دوره های مربی گری و کارگاههای آموزشی و ایجاد بانک اطلاعاتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

منبع: تابناک
برچسب ها: کیانی زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار