دانشگاه آزاد اسلامی، در یکصد و هشتاد و دومین جلسه هیات رییسه که به ریاست دکتر میرزاده و با حضور اعضا برگزار شد
کد خبر: ۳۳۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 19 November 2016
 دانشگاه آزاد اسلامی، در یکصد و هشتاد و دومین جلسه هیات رییسه که به ریاست دکتر میرزاده و با حضور اعضا برگزار شد،

 دکتر میرزاده با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) از طرف خود و اعضای هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حرکت عظیم گردهمایی مسلمانان سراسر جهان در روز اربعین در کربلای معلی، یک سرمایه عظیم معنوی برای مردم ایران و مسلمانان جهان است و این افتخاری برای دانشگاه آزاد اسلامی است که در قالب ستاد اربعین خدمتگزار این زائرین است.

در ادامه این جلسه دکتر سید طه هاشمی با بیان اینکه با ایجاد سامانه نقل و انتقالات تعداد درخواست ها از ۴۵ هزار به ۱۶ هزار کاهش پیدا کرده، افزود: نقل و انتقالات با هدف تسهیل بیشتر عملکرد حوزه دانشجویی و شفافیت بیشتر پروسه تنها از طریق سامانه نقل و انتقال انجام می شود.

وی افزود: با بومی گزینی و ایجاد این سامانه تقاضای نقل و انتقال نیز بسیار پایین آمده و امیدواریم این روند ادامه یابد. به موجب یکی از اصلاحات انجام شده در روند نقل و انتقال، شرایط نقل و انتقال تمامی فرزندان و کارکنان دانشگاه با اعضای هیات علمی یکسان شده است.

دکتر هاشمی خاطر نشان کرد: همچنین امکان مهمان شدن و ادامه تحصیل دانشجویان سایر دانشگاه ها اعم از دولتی، غیر انتقاعی و غیر دولتی در دانشگاه آزاد اسلامی در صورت داشتن شرایط قانونی فراهم شده است.

یادآور میشود زمان ثبت درخواست نقل و انتقال جهت نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۶-۹۵، از مورخ ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ لغایت ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ می باشد و زمان مذکور قابل تمدید نخواهد بود. متقاضیان لازم است با مراجعه به سامانه نقل و انقالات معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به مطالعه شرایط و ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار