فضای خوزستان این روزها آکنده از عشق و محبت به اهل بیت است و مسئولان استانی همه هم و غم خود را برای پذیرایی از زوار امام حسین قرار داده اند و معلوم نیست انجام این سفر جنجالی در بحبوحه خدمات رسانی به زائرین عتبات عالیات با چه هدفی صورت می گیرد؟
کد خبر: ۳۳۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 19 November 2016
طی روزهای اخیر اطلاعیه های در سطح شهر منتشر شده که بر اساس آن قرار است محمود احمدی نژاد به خوزستان سفر استانی داشته و سخنرانی کند.

از طرفی اخبار نگران کننده ای منتشر شده که حکایت از انجام هماهنگی ها و برنامه ریزی های این سفر توسط یکی از فرمانداران استان دارد. با این وجود هنوز مشخص نیست آیا استانداری و شورای تامین استان برای این سخنرانی مجوزی صادر کرده است یا خیر؟

به نظر می رسد بویژه پس از فرمایشات چندی قبل رهبرمعظم انقلاب اسلامی در نهی احمدی نژاد از ایجاد فضای دوقطبی در کشور این انتظار ایجاد شده بود که احمدی نژاد دست از اقدامات تحریک برانگیز بردارد با این وجود او همچنان مصر به انجام سفرهای استانی است و به همین منظور پس از نهی صریح رهبری، خوزستان را به عنوان اولین مقصد برگزیده است. گفته می شود هدف برخی ها از انجام این سفر، استفاده از فضای پرشور معنوی در استان خوزستان در ایام اربعین بسود جریان احمدی نزاد و منتقدان دولت روحانی است.

 فضای خوزستان این روزها آکنده از عشق و محبت به اهل بیت است و مسئولان استانی همه هم و غم خود را برای پذیرایی از زوار امام حسین قرار داده اند و معلوم نیست انجام این سفر جنجالی در بحبوحه خدمات رسانی به زائرین عتبات عالیات با چه هدفی صورت می گیرد؟ همچنین جای این سوال از شورای تامین خوزستان باقی است که آیا ارزیابی های لازم از پیامدهای احتمالی سفر احمدی نژاد به خوزستان در این شرایط را انجام داده است و آیا اساسا شورای تامین استان با انجام سفر و میتینگ سیاسی بدون مجوز قانونی در استان موافق است یا خیر؟

بدیهی است سکوت شورای تامین و مسئولان ذیربط نسبت به برگزاری میتینگ سیاسی هواداران احمدی نزاد می تواند بعنوان موافقت با انجام یک برنامه سیاسی بدون اخد مجوزهای قانونی لازم تلقی شود و این توقع را برای سایر گروهها و احزاب سیاسی ایجاد می کند که با آنان برخورد دوگانه ای صورت نگیرد.

همچنین لازم به نظر می رسد در خصوص همراهی و هماهنگی برخی فرمانداران در انجام این سفرها و آنگونه که شنیده شده تضمین آنان به هواداران احمدی نزاد مبنی بر عدم ممانعت از برگزاری این میتینگ سیاسیِ بدون مجوز، بررسی و در این زمینه شفاف سازی شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
احمدی نژاد محبوب قلب مردم ایران است اگر نبود نصیحت پدرانه حضرت اقا به نیامدن ایشان مطمئن باشید احمدی نزاد در انتخابات 96 به پشتوانه همین مردم لرزه بر اندان اصلاح طلبان وحامیان فتنه سرنگون شده ی 88 می انداخت .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار