توسط اداره کل استاندارد خوزستان صورت پذیرفت:
کارشناسان این اداره کل در راستای اجرای استاندارد سازی مصنوعات طلا و فلزات گرانبها، طی بازرسی از طلافروشی های شهرستان بهبهان قریب به 500 گرم طلای بدون کد و مغایر با استاندارد را از 3 واحد متخلف توقیف و پلمب نمودند
کد خبر: ۳۳۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 22 November 2016
رئیس اداره حقوقی اداره کل استاندارد استان خوزستان گفت: کارشناسان این اداره کل در راستای اجرای استاندارد سازی مصنوعات طلا و فلزات گرانبها، طی بازرسی از طلافروشی های شهرستان بهبهان قریب به 500 گرم طلای بدون کد و مغایر با استاندارد را از 3 واحد متخلف توقیف و پلمب نمودند. 

مرضیه دهدشتی زاده گفت: با ارجاع پرونده واحدهای متخلف به اداره تعزیرات حکومتی بهبهان، متخلفین به بیش از 850 میلیون ریال جریمه نقدی و ضبط طلای توقیف شده به نفع دولت محکوم شدند.

وی افزود: از جمله این محصولات می توان به سرویس طلا، دستبند، گردنبند، انگشتر، النگو و زنجیر طلا اشاره نمود که در راستای نظارت بر اجرای استانداردهای اجباری و بازدید کارشناسان این اداره کل از برخی مراکز تولید و عرضه صورت گرفته است .

وی گفت: کالاهای مذکور به علت نداشتن کد سازنده و علامت استاندارد و یا جعل نشان استاندارد از بازار جمع آوری و توقیف شده اند. 

وی از همشهریان و هم استانی های عزیز خواست در صورت مشاهده کالای مغایر با استاندارد و یا با کیفیت پایین مراتب را از طریق سامانه 1517 با این اداره کل درمیان بگذارند.

منبع: تابناک
برچسب ها: طلافروش ، جریمه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار