جلسه کارگروه حمایت و جذب سرمایه گذاری مسجد سلیمان با حضور معاونت هماهنگی اموراقتصادی ، توسعه منطقه ای و امور بین الملل استانداری و مسئولین دستگاه های اجرایی مسجدسلیمان در شرکت پتروشیمی این شهرستان برگزار شد
کد خبر: ۳۳۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 22 November 2016
سید علی بحرینی با بیان اینکه  این جلسه برای رفع موانع سرمایه گذار در شهرستان تشکیل شده است گفت :  وضعیت اشتغال و معیشتی مردم در استان وضعیت مناسبی نیست و شاخص هایی که ارائه می شود نگران کننده است که می طلبد تمام دستگاهها در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام  و عمل به جذب سرمایه کمک کنند.

 

 معاون هماهنگی امور اقتصادی ، توسعه منطقه ای و امور بین المللی استانداری در ادامه افزود : تکلیف قانونی ما این است در کنار جذب سرمایه گزار حمایت و هدایت سرمایه گزاران را هم مدنظر داشته باشیم تا سرمایه گزاران دغدغه ای جز جذب سرمایه، تولید و گسترش اشتغال نداشته باشند.

 

 وی اذعان داشت : اشتغال امید به زندگی را افزایش می دهد و یکی از وظایف مهم حاکمیت اشتغال و ارتقاء شاخص های اجتماعی است.

 

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل  شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان با بیان اینکه ظرفیت های بسیارخوبی چه در بخش تامین نیروی کار و چه در بخش های مختلف صنعتی در مسجد سلیمان وجود دارد گفت: شهرک صنعتی شماره 2 مسجد سلیمان  با مساحت 502 هکتار آماده سرمایه گذاری در بخش های مختلف است .

 

لازم به ذکر است معاون هماهنگی امور اقتصادی ، توسعه منطقه ای و امور بین الملل به همراه مسئولین این شهرستان از شرکتهای صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان و آلمونیوم کاوه بازدید کرد.

منبع: تابناک
برچسب ها: سید علی بحرینی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار