فیلم از ما ساخته سیدمرتضی سبزقبا به بخش مسابقه نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم وحدت اسلامی راه یافت
کد خبر: ۳۳۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 22 November 2016
 سرپرست حوزه هنری  خوزستان امروز گفت: فیلم کوتاه داستانی از ما به رابطه انسانی و اخلاقی انسان‌هایی با دو ملیت متفاوت می‌پردازد که به رغم این که در همسایگی هم زندگی می کنند اما سال‌ها است از هم بی خبرند این دو، پس از سال‌ها همدیگر را در دزفول می یابند.  راهیابی فیلم از ما به جشنواره بین‌المللی فیلم وحدت اسلامی 

علیرضا چرخابی افزود: فیلمنامه این فیلم پیش از این جایزه بهترین فیلمنامه سومین جشنواره فیلم و فیلمنامه نویسی بسیج خوزستان، جایزه و لوح تقدیر بهترین فیلمنامه سومین جشنواره ملی بسیج تهران و همچنین جایزه و لوح تقدیر بهترین فیلمنامه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان را دریافت کرده است.

وی افزود:   28 فیلم داستانی کوتاه و نیمه بلند به بخش مسابقه ملی این جشنواره راه یافته است.

سرپرست حوزه هنری  خوزستان گفت: هیات انتخاب جشنواره متشکل از جهانگیر الماسی، حبیب الله بهمنی و احمد کاوری است که از میان 131 فیلم داستانی کوتاه و نیمه بلند رسیده به دبیرخانه ی جشنواره در بخش ملی، 28 اثر را برای رقابت در بخش مسابقه ی این رویداد سینمایی برگزیدند.

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم وحدت اسلامی از سوی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی همزمان با کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی و هفته وحدت در تهران برگزار می شود.

منبع: تابناک
برچسب ها: علیرضا چرخابی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار