سازمان منطقه آزاد اروند در نخستین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان خوزستان حاضر می شود
کد خبر: ۳۳۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 23 November 2016
استان خوزستان با داشتن پتانسیل هایی نظیر شش بندر و دارا بودن پنج فرودگاه و شرایط ویژه دسترسی به آب های آزاد و کشورهای حوزه خلیج فارس و همچنین همسایگی با کشورهای عراق و کویت یکی از مستعدترین استان های کشور در حوزه تجارت خارجی است.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند  با اشاره به اهمیت وجود منطقه آزاد اروند در استان خوزستان  گفت: منطقه آزاد اروند ظرفیت های فراوانی برای تاثیرگذاری بر توسعه تجارت خارجی دارد که سرمایه گذاری در آن موجب ایجاد اشتغال مولد بصورت مستقیم و غیر مستقیم خواهد شد.

وی وجود حمل و نقل ترکیبی،سایت نمایشگاهی و گردشگری ،سایت های  صنعتی و تجاری را از قابلیت های منطقه آزاد اروند برشمرد.

به گفته محمد رضا معتمدی ، حمایت از بخش خصوص بدون هیچ محدودیتی در منطقه آزاد اروند از ویژگی ها و مزیت های این منطقه است و  جذب سرمایه گذاری در حوزه صنعت یکی از اولویت های این سازمان است.

وی عنوان کرد: هدف ما جذب و تشویق  شرکت‌های خارجی به منظور فعالیت و انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه آزاد اروند است  و ما در آغاز  دوران پسابرجام، اولین تاثیر آن  را در این منطقه شاهد هستیم.

معتمدی همچنین سرمایه گذاران را تامین کنندگان منابع مالی یک منطقه آزاد دانست که سهم به سزایی در توسعه و رونق اقتصادی و تجاری آن  منطقه ایفا می کنند.

 اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری استان خوزستان قرار است از تاریخ چهار آذر ماه کار خود در در مرکز نمایشگاه های بین المللی اهواز آغاز کند و در مورخ  هفتم آذر ماه به کار خود پایان دهد.

سازمان منطقه آزاد اروند یکی از شرکت کنندگان در این نمایشگاه خواهد بود.     

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار