قیمت پایه این کالا ۹۵۰ دلار در هر تن تا ۱۵ دسامبر و به صورت نقدی خواهد بود
کد خبر: ۳۳۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 23 November 2016
 این شرکت شرایط پرداخت را برای خریداران به این شرح اعلام کرد: تسویه نقدی، به طوری که واریز ده درصد پیش‌پرداخت قبل از عرضه الزامی است. نرخ تسعیر ارز جهت واریز پیش‌پرداخت بر اساس نرخ ارز آزاد دو روز کاری قبل از عرضه و با استفاده از مکانیزم مصوب هیئت‌مدیره بورس انرژی ایران (استعلام از سه صرافی بانک ملت، سامان و امید سپه) خواهد بود.

همچنین خریداران باید ظرف مهلت تسویه (۵ روز کاری پس از انجام معامله)، مابقی ارزش معامله را به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز کنند. نرخ تسعیر ارز جهت واریز مابقی ارزش معامله بر اساس نرخ ارز آزاد روز انجام معامله و با استفاده از مکانیزم مصوب هیئت‌مدیره بورس انرژی ایران (استعلام از سه صرافی بانک ملت، سامان و امید سپه) خواهد بود.

در همین حال این شرکت اعلام کرد که هزینه های توزین و بارگیری بر عهده شرکت پتروشیمی بندر امام است و مالیات بر ارزش افزوده نیز از خریداران دریافت نمی شود. 


همچنین با توجه به لزوم زمینی بودن صادرات، تنها گمرکات زمینی مورد تایید شرکت پتروشیمی بندرامام خواهد بود و تانکر حمل کننده باید استانداردها و مجوز لازم حمل گاز مایع تحت فشار را داشته باشد

منبع: تابناک
برچسب ها: صادرات زمینی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار