الگوي جديد قراردادهاي مناطق نفت خيز جنوب اجرايي مي شود ؛
شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب به منظور توسعه ميادين حوزه عملياتي خود بر اساس الگوي جديد قراردادهاي نفتي، تفاهم نامه همكاري با كنسرسيومي از شركت هاي بين المللي امضا مي كند
کد خبر: ۳۳۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 23 November 2016
شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب به منظور توسعه ميادين حوزه عملياتي خود بر اساس الگوي جديد قراردادهاي نفتي، تفاهم نامه همكاري با كنسرسيومي از شركت هاي بين المللي امضا مي كند.

 

اين تفاهم نامه در راستاي اجراي الگوي جديد قراردادهاي نفتي در حوزه بالادستي صنعت نفت و با هدف توسعه ميادين نفت و گاز، ميان شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب و كنسرسيوم پرگس متشكل از 11 شركت اروپايي، كانادايي، آسيايي و دانشگاه صنعتي شريف روز چهارشنبه 3 آذرماه در اهواز امضا مي شود.

 

 الگوي جديد قراردادهاي نفتي به پيشنهاد شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب و موافقت و ابلاغ وزير محترم نفت با مشاركت كارشناسان اين شركت تدوين و پس از تصويب در هيئت مديره شركت ملي نفت ايران، به مورد اجرا گذارده شده است.

 

اين مدل از قراردادها در قالب الگوي قراردادهاي وزارت نفت و منطبق با كليات آن بوده و در راهبری توسعه و تولید تابع شرايط ميادين و ساختار فني و تخصصي شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب است كه براي نخستين بار در صنعت نفت اجرا مي شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار