مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب؛
با مجوز وزیر نفت، توسعه چهار میدان نفتی کرنج، پارسی، رگ سفید و شادگان به این شرکت واگذار شده است که با همکاری سرمایه گذاران بین المللی انجام خواهد شد
کد خبر: ۳۳۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ 23 November 2016
به گزارش تابناک خوزستان ؛مهندس بیژن عالی پور روز چهارشنبه (3 آذرماه) در مراسم انعقاد تفاهمنامه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با کنسرسیوم پرگس در اهواز افزود: به این منظور از بهمن ماه ۹۴ تا کنون ۶۰ جلسه با ۳۳ شرکت داخلی و خارجی برگزار کردیم و به این نتیجه رسیدیم که امروز اولین تفاهمنامه این شرکت با کنسرسیوم پرگس و دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردد.

وی تاکید کرد: امیدواریم این تفاهم نامه دستاوردهای خوبی به همراه داشته باشد و منجر به قراردادهایی برای افزایش تولید در مناطق نفت خیز جنوب شود.

مهندس عالی پور با اشاره به برنامه افزایش تولید نفت این شرکت پس از برجام گفت: تولید نفت خام در این شرکت با احتساب نفتا و مایعات گازی، پس از برجام یک میلیون و ۷۰ هزار بشکه در روز افزایش یافت که باعث شگفتی کارشناسان نفتی دنیا شد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب افزود: برای این میزان افزایش تولید فعالیت هایی صورت گرفت که شامل بیش از ۲۵ هزار اقدامات مهندسی و درون چاهی، بیش از پنج هزار تعمیرات اساسی تجهیزات، بیش از پنج هزار اصلاحیه های فرآیندی، بیش از ۲۵۰ مورد تعمیرات اساسی توربین، کمپرسور و ماشین آلات دوار بود که باعث شگفتی وزیران نفت عربستان و کشورهای حوزه خلیج فارس شد .

نخستین تفاهم ‎نامه و قرارداد محرمانگی مبتنی بر چارچوب قراردادی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، با هدف مطالعه ٢ میدان کرنج و شادگان، روز چهارشنبه (3 آذر) میان این شرکت و کنسرسیوم پرگس متشکل از ١١ شرکت اروپایی، کانادایی، آسیایی و دانشگاه صنعتی شریف امضا شد 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار