با حضور رییس جمعیت هلال احمر کشور از چند طرح خدمات و بهداشتی جمعیت هلال احمر خوزستان بهره برداری شد
کد خبر: ۳۳۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 26 November 2016
 این طرح ها شامل  نخستین آزمایشگاه کالیبراسیون تجهیزات پزشکی در جنوب غرب کشور ، درمانگاه شبانه روزی بعثت شوشتر ، خانه هلال در روستای مگرنات یک شوشتر ، مرکز کنترل و هدایت عملیات و ساختمان آموزش ،پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر خوزستان است.

دکتر سید امیر حسین ضیایی در افتتاح این طرح ها گفت : هلال احمر نهادی دولتی نیست و افتخارش بر مردمی بودنش است و  هر جا از ظرفیت های مردمی استفاده شده، قدرت و توان هلال احمر نیز دو چندان شده است.

وی افزود : در جمعیت هلال احمر به دنبال سودآوری و منفعت طلبی نیستیم و هر آنچه در جمعیت وجود دارد متعلق به مردم و برای خدمت به آنهاست. اگر مردم از این خدمات راضی باشند آن وقت هلال احمر سود واقعی داشته است.

رییس جمعیت هلال احمر کشور اظهارداشت :به خاطر سوابق ارزشمند هلال احمر خوزستان، مردم به این مجموعه اعتماد دارند و به همین دلیل، اعتبارات، موقوفات و هبه های زیادی در اختیار این جمعیت می گذارند.

دکتر ضیایی ادامه داد :مردمی که در خورستان زندگی می کنند شایسته دریافت بهترین خدمات هستند و همینجا آمادگی خود را برای حمایت از پرژوه هایی که در راستای رفاه حال مردم باشد، اعلام می کنم.

منبع: تابناک
برچسب ها: دکتر ضیایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار