کد خبر: ۳۳۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 27 November 2016
 غلامرضا شریعتی  در بازدید از غرفه شرکت شهرکهای صنعتی بابیان اینکه ، خوزستان ظرفیت های بسیار زیاد و بالقوه ای برای سرمایه گذاری دارد گفت :  در شهرکهای صنعتی خوزستان زمینه بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری چه در بخش داخلی و چه در بخش خارجی وجود دارد.

 

استاندار خوزستان  گفت : بیش از 60 هیات خارجی از استان خوزستان بازدید و فرصت های سرمایه گذاری استان را از نزدیک بررسی کرده اند و منجر به عقد قرارداد در پروژه های مختلفی شده اند.

 

وی در ادمه افزود : سرمایه گذاری در نیروگاه بادی و خورشیدی در منطقه آزاد اروند، تولید کاغذ از طریق شرکت توسعه نیشکر و ستاد اجرایی فرمان امام که بعد از اجرایی شدن آن شاهد آتش زدن باگاس ها و مانده های نیشکر نیستیم، آلومینیوم و پتروشیمی مسجدسلیمان، سرمایه گذاری در فولاد شهید جهان آرا، سرمایه گذاری در غرب کارون در حوزه نفتی که تاکنون قریب به 6 میلیارد دلار انجام شده و اقدامات بعدی برای سرمایه گذاری 18 میلیارد دلاری از جمله کارهائی است که تا کنون انجام شده است

   وی اظهارداشت : باید با رویی گشاده سرمایه گذاران را پذیرفته، موانع کار را برداشته و شورای گفت وگو را فعال تر کنیم و تصمیماتی در حضور بخش خصوصی برای رونق اقتصاد استان اتخاذ کنیم.

 

 

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت : با برگزاری چنین نمایشگاه هایی می توان ظرفیت های استان خوزستان را به خوبی معرفی کرد.  اخلاق محمدیان  اذعان داشت : مجموعه شرکت شهرکهای صنعتی  آماده خدمات رسانی به سرمایه گذاران در بخش های مختلف است تا بتوند در شهرکهای صنعتی با شرایطی مناسب و مطلوب ، فعالیت های تولیدی خودرا به انجام رساند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار