رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و کمیسیون انرژی از قراردادها و تفاهم نامه هایی که منجر به ورود تکنولوژی و سرمایه گذاری در کشور شود حمایت می کند
کد خبر: ۳۳۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 27 November 2016
فریدون حسنوند روز یکشنبه (7 آذرماه) در مراسم امضای تفاهم ‎نامه همکاری میان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت شلمبرژه در اهواز اظهار داشت: مسئولان کشور به ‎ویژه مجلس شورای اسلامی و کمیسیون انرژی که مسئولیت آن به طور مستقیم در حوزه وزارت نفت است، حمایت قاطع خود را از سرمایه‌گذاری در کشور اعلام کرده اند. 

وی افزود: هم اکنون بسیاری از کشورهای اروپایی، آسیایی، آمریکایی و آفریقایی به دنبال حضور در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران هستند و مردم و مسئولان دولت نیز از همکاری با آنها  بر اساس احترام متقابل و حفظ منافع و ارزش‌ها استقبال می کنند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان از تلاش و کوشش مجموعه کارشناسان و مدیران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برای تدوین الگوی جدید قراردادهای نفتی تشکر کرد و گفت: وزیر نفت و مجلس حامی این قراردادها هستند  و آینده ی روشنی برای آنها می بینم.


علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان و عضو کمیسیون مجلس شواری اسلامی نیز در این مراسم از امضای این قراردادها ابراز خرسندی کرد و گفت: مجلس طالب این تفاهم نامه ها و قراردادهاست و امیدواریم اجرای آنها شروعی برای رشد و پیشرفت کشور باشد.

منبع: تابناک
برچسب ها: فریدون حسنوند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار