مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از تخصیص مبلغ پنج میلیارد تومان به ورزش استان با حمایت‌های استاندار خوزستان خبر داد
کد خبر: ۳۳۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 29 November 2016

به گزارش تابناک خوزستان، فرامرز کیانی زاده در نشست هم اندیشی مدیران ورزش خوزستان که شب گذشته (یک شنبه) در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با اشاره به پخش کلیپی که فعالیت های ورزش و جوانان استان را نشان داد، اظهار کرد: این کلیپ گلچینی از اقداماتی بود که طی این سال ها انجام دادیم که در این راستا جا دارد از روسای هیات های ورزشی و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانی تقدیر کنم.

وی افزود: مدیران ورزش استان و همکاران شان در سال 94 با تمام کمبودهایی که وجود داشت، کار کردند.  اداره کل ورزش و جوانان خوزستان هم با توجه به مشکلاتی که با آن دسته و پنجه نرم می کرد، نتوانست به تعهدات مالی خود نسبت به هیات های ورزشی عمل کند و در واقع شرمنده هیات ها هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه گفت: انصافا با حضور شریعتی به عنوان استاندار خوزستان، کارهای خوبی در ورزش و جوانان استان اتفاق افتاده است. او پیگیری های بسیار خوبی مانند سرکشی به تیم ها و باشگاه ها داشته است. موافقت او با برگزاری مسابقات بین المللی وزنه برداری در استان، تجلیل از قهرمانان آسیایی، جهانی، المپیک و پارالمپیک، تشکیل شورای ورزش، تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان و تشکیل همین جلسه از دیگر اقدامات خوب استاندار بوده است. فکر می کنم شش، هفت سال پیش بود که مشابه همین جلسه را داشتیم.

 
وی عنوان کرد: یکی دیگر از کارهایی که دکتر شریعتی پیگیر آن بود و می تواند آینده ورزش استان را از همه نظر تامین کند، تحقق ماده 53 است؛ یک سری مشکلات در این راه وجود داشت که استاندار به دستگاه ها بخشنامه ای ابلاغ کرد و به صورتی به هزینه کردن دستگاه ها برای ورزش، تاکید داشت.

کیانی زاده افزود: مطمئنا از این بخش تا پایان سال، یک عایده مالی نصیب مان خواهد شد و می توانیم خیلی از بخش ها را پوشش دهیم. به هر حال این اتفاق تا دو، سه ماه آینده خواهد افتاد، در حالی که خیلی از کارهای ما در چهار ماه پایانی سال انجام می شود و اگر پولی نباشد، مطمئنا نمی توانیم جایگاه قبلی مان را حفظ کنیم.

 
وی با اعلام یک خبر خوش برای ورزش و جوانان خوزستان، گفت: استاندار طی جلسه ای که با پنج، شش مدیر ارشد دستگاه بزرگ استان داشت، به صورتی آن ها را اجبار کرد که اعتباری به آموزش و پرورش و ورزش و جوانان استان اختصاص دهند. خبر خوش هم این است که تا دو سه هفته آینده، مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون تومان به ورزش استان تزریق می شود و ما هم این اعتبار را در اختیار هیات ها و ادارات ورزش و جوانان شهرستانی خواهیم گذاشت.

 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: اگر چه طی سال های گذشته، توانستیم جایگاه استان را در کشور حفظ کنیم ولی در بخش تجهیزات ورزشی، تقریبا به مرحله فرسودگی رسیده ایم و در یکی از جلساتی که با استاندار خوزستان داشتیم، با دستور او و مساعدت آقای حاجتی، رییس برنامه و بودجه استان، قرار شد مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون تومان جهت خرید تجهیزات ورزشی به اداره کل ورزش و جوانان اختصاص داده شود که این کار نیز طی یکی دو ماه آینده انجام می شود.

 وی افزود: در سایه دولت تدبیر و امید به ریاست آقای روحانی و با حمایت‌های دکتر شریعتی، به جرات می‌توان گفت که آینده ورزش استان روشن و رو به رشد خواهد بود و شکی هم در این موضوع نیست. اگر شرایط مالی کشور همین طور هم باشد ولی با توجه به حمایت‌های استاندار می‌توانیم آینده خوب و روشنی را برای ورزش خوزستان متصور باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار