نشست هم اندیشی پیرامون چگونگی رسیدگی به امور بازماندگان و هماهنگی تشییع و تدفین و بزرگداشت شهدای حله، عصر روز دوشنبه 8 آبان به ریاست مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب، برگزار شد
کد خبر: ۳۳۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 29 November 2016
به گزارش تابناک خوزستان، نشست هم اندیشی پیرامون چگونگی رسیدگی به امور بازماندگان و هماهنگی تشییع و تدفین و بزرگداشت شهدای حله، عصر روز دوشنبه 8 آبان به ریاست مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب، برگزار شد .

در ابتدای این نشست که به پیشنهاد قرارگاه فرهنگی وزارت نفت در خوزستان تشکیل شد، مهندس بيژن عالی پور با تسلیت ایام رحلت رسول گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) شهادت یکی از همکاران و جمعی از همسران و بستگان کارکنان را در منطقه حله عراق تسلیت گفت و این ضایعه را موجب تاثر و تالم خانواده بزرگ نفت برشمرد .

وی با اشاره به شوک وارده به خانواده و فرزندان این شهدا بر ارتباط مستمر و رسیدگی جدی به امورات بازماندگان تاکید کرد .

در این نشست آیت الله حیدری رییس قرارگاه فرهنگی وزارت نفت در خوزستان نیز با ارائه گزارشی از اقدامات فرهنگی مرتبط با شهدای حله گفت: با توجه به تعدد شهدای منسوب به خانواده نفت، هماهنگی و مشارکت مناطق نفت خیز جنوب و مدیریت های ذی ربط در برگزاری مراسم باشکوه تشییع و بزرگداشت شهدا ضروری است .

در ادامه این نشست مهندس پورهنگ مدیرعامل شرکت نفت و گاز مارون با اشاره به قطعی شدن شهادت یکی از همکاران به همراه همسر و دو تن از اعضای خانواده ایشان، گزارشی از وضعیت انتقال پیکر شهدا و برگزاری مراسم ختم آنان در روز جمعه خبر داد .

در پایان این نشست ستاد رسیدگی به امور بازماندگان و هماهنگی بزرگداشت شهدای نفت در حله به دستور مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب تشکیل و مقرر شد این ستاد با محوریت امورایثارگران و عضویت روابط عمومی، شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، عملیات غیر صنعتی، ترابری و پشتیبانی نفت و حوزه مقاومت بسیج شهیدتندگویان، تشکیل و بی درنگ کار خود را آغاز کند.

سرکشی به خانواده های داغدار، هماهنگی و همکاری با بنیاد شهید و نهادهای ذی ربط، حضور منسجم در مراسم تشییع شهدا و فراهم نمودن تمهیدات برگزاری مراسم بزرگداشت ویژه شهدای نفت به عنوان مهمترین وظایف این ستاد تعیین شد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار