بر همین اساس عمده نفت توليدي از اين میادین به مبادي صادراتي ارسال و بخشی از آن جهت تامين خوراك پالايشگاه آبادان ارسال مي گردد.
کد خبر: ۳۳۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 29 November 2016

به گزارش تابناک خوزستان، ‌مهندس رامین حاتمی مدیر تولید و عملیات این شرکت در خصوص افزایش تولید میادین تحت سرپرستی گفت: با راه اندازي و توليد حداكثري از ميدان ياران شمالي و افزايش توليد از ميدان آزادگان جنوبي،‌ روز جمعه 5 آذرماه 1395 توليد از ميادين نفتي تحت سرپرستی شرکت اروندان در غرب كارون از مرز 400 هزار بشكه گذشت كه از اين ميزان سهم توليد از ميادين مشترك بيش از 270 هزار بشكه مي باشد.

مهندس حاتمی اضافه نمود: بر همین اساس عمده نفت توليدي از اين میادین به مبادي صادراتي ارسال و بخشی از آن جهت تامين خوراك پالايشگاه آبادان ارسال مي گردد.

شركت نفت و گاز اروندان جوان ترين شركت نفتي بلافصل شركت ملي نفت ايران است كه مسئوليت توليد 10 ميليارد بشكه نفت قابل استحصال به روش طبيعي و با فشار اوليه مخزن را عهده دار می باشد.
براين اساس علاوه بر راهبري توليد، توسعه ميادين نفتي خود را نيز مد نظر قرارداده است كه در میان این میادین بیش از 60 درصد میادین مشترک نفتی بر روی خشکی با کشور همسایه عراق نیز در اختیار شرکت نفت و گاز اروندان می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار