سرمربی تیم فوتبال استقلال‌ خوزستان گفت:‌ برای دیدار با سایپا به مرز آمادگی رسیده‌ایم و تلاش‌مان این است که با امتیاز به اهواز برگردیم
کد خبر: ۳۳۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 29 November 2016

 
به گزارش تابناک خوزستان، سید اکبر پورموسوی درخصوص دیدار پیش‌رو تیمش برابر سایپا، ‌اظهار کرد:‌ تمرینات‌مان برای این دیدار در حال پیگیری و شرایط تیم‌مان مانند هفته‌های گذشته است. با توجه به این‌که در دیدار با سیاه‌جامگان به هدف‌مان نرسیدیم، نقاط ضعف‌‌مان را برای دیدار پیش‌رو بررسی کردیم.
 
وی در خصوص شرایط روحی بازیکنان تیمش، نیز گفت:‌ بازیکنانم با شرایط موجود کنار آمده‌اند و با صحبتی که با آن‌ها داشتیم، خدا را شکر شرایط روحی روانی آن‌ها بهتر شده است. اکنون نیز برای دیدار با سایپا به مرز آمادگی رسیده‌ایم.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: سایپا تیم قابل احترامی است. این تیم نیز مانند ما نتوانسته است نتایج فصل قبل خود را داشته باشد، البته به نظرم نتایج ما تاکنون خوب بوده ولی می‌توانستیم بهتر از این هم باشیم. به هر حال سایپا یک حریف بسیار خوب است و تلاش می‌کنیم که از این بازی با امتیاز به اهواز برگردیم.
 
وی در خصوص این‌که گفته می‌شود با برخی بازیکنان تیمش اتمام حجت کرده است، عنوان کرد: ‌بعد از بازی با سیاه‌جامگان با بازیکنانم صحبتی داشتم که البته روی صحبت من با بازیکنان ذخیره بود و به آن‌ها گفتم که اگر احساس می‌کنید که نمی‌توانید تلاش کنید تا دوباره به ترکیب تیم برگردید، من شما را به باشگاه معرفی می‌کنم تا باشگاه در موردتان تصمیم بگیرد.‌
 
پورموسوی همچنین درباره حضور دیوید ویکروم، بازیکن سابق تیم‌هایی از جمله نفت تهران و شیرین فراز کرمانشاه در تمرینات تیمش، گفت:‌ از قبل نسبت به این بازیکن شناخت داشتیم و حتی در گذشته هم مدنظر ما بود ولی اکنون دوستی به ما پیشنهاد داد که او همراه با تیم تمرین کند. باید بگویم اگر ما جای خالی در تیم‌مان پیدا کنیم، بازیکنی را جذب می‌کنم که از مسابقات دور نبوده باشد و بتواند به ما کمک کند، در حالی که ویکروم یک سال و نیم به دلیل‌ آسیب دیدگی، از شرایط بازی دور بوده است. هدف من جذب این بازیکن نیست و او فقط چند جلسه با ما تمرین داشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار