مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب؛
ترابری نفت هیچگاه به معنای گاراژداری نبوده است بلکه مجموعه ای از فعالیت های کاملا تخصصی و تکنیکی را شامل می شده که تولید نفت بدون وجود و حضور آن ها ناممکن بوده است
کد خبر: ۳۳۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 01 December 2016

به گزارش تابناک خوزستان، نشست هم اندیشی مدیران شركت خدمات ترابری و پشتيباني نفت با مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.

مهندس عالی پور در این نشست با تاکید بر نقش راهبردی ترابری در پشتیبانی و تحقق اهداف تولید گفت: ترابری ستون فقرات تولید است.

وي با مروری بر تاریخچه تحول حمل و نقل نفت در صد و 8 سال گذشته، تصریح کرد: ترابری نفت هیچگاه به معنای گاراژداری نبوده است بلکه مجموعه ای از فعالیت های کاملا تخصصی و تکنیکی را شامل می شده که تولید نفت بدون وجود و حضور آن ها ناممکن بوده است.

مهندس عالي پور با تأکید بر ضرورت تقدیر از تلاش بی شایبه و زحمات شبانه روزی کارکنان ترابری مناطق نفتخیزجنوب، از مسولان برگزاری آیین بزرگداشت روز حمل و نقل بویژه روابط عمومی خواست برنامه بزرگداشت این روز و قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه حمل و نقل به گونه ای برگزار شود که افراد شاغل در این بخش  تأثیر آن را حس نموده و انگیزه و علاقه آنان به این شغل حساس و کلیدی دوچندان شود.

در بخشی از این نشست مدیرعامل شرکت ترابری و پشتیبانی نفت نیز با برشمردن کلیات همایش بزرگداشت روز ملی صنعت حمل و نقل یاد آور شد: نفت به سبب پیشگامی در ایجاد نخستین ناوگان تمام عیار ترابری در ایران، و نیز به دلیل اهمیت و جایگاه حمل و نقل در تولید و انتقال نفت، همه ساله بزرگداشت این روز را با شکوه هرچه تمام برگزار می کند.

مهندس مراد کمالی افزود: همایش روز ملی صنعت حمل و نقل امسال 23 آذر با حضور کارشناسان، مدیران و فعالان صنعت حمل و نقل و ترابری نفت، ذی نفعان و مدیران شرکت های خدمات گیرنده، در شهرک نفت اهواز برگزار می شود.

وی اظهار امیدواری کرد که در این آیین از برگزیدگان و نفرات برتر ترابری تجلیل به عمل آید.

 در ادامه این نشست هریک از مدیران و روسای مختلف ترابری نفت گزارشی از وضعیت کمی و کیفی خودروها، ماشین آلات ،تجهیزات و پیشرفت های تکنیکی و تخصصی این شرکت در راستای ارائه ایمن خدمات حمل و نقل و انجام فعالیت های مرتبط با پشتیبانی حفاری، تولید و انتقال نفت و خدمات تخصصی مرتبط با خطوط لوله را برشمردند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار