تمام تلاش و توان‌مان را برای این‌که راه شما را هموار کنیم، به کار بگیریم تا استعدادهای استان در رشته‌های مختلف بتوانند بیشتر و بیشتر بارور شوند و خوزستان نیز متناسب با شانش در کشور عرض اندام کند
کد خبر: ۳۳۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 01 December 2016

به گزارش تابناک خوزستان، استاندار خوزستان خطاب به مدیران ورزش استان، گفت: به شما قول می‌دهم تمام تلاش و توان‌مان را برای این‌که راه شما را هموار کنیم، به کار بگیریم تا استعدادهای استان در رشته‌های مختلف بتوانند بیشتر و بیشتر بارور شوند و خوزستان نیز متناسب با شانش در کشور عرض اندام کند.

 غلامرضا شریعتی در نشست هم اندیشی مدیران ورزش خوزستان که در محل اداره کل ورزش و جوانان استان، برگزار شد با تسلیت و ابراز تاسف بابت حمله تروریستی حله، اظهار کرد: در این حادثه متاسفانه خودروهای حامل زائرین هم‌وطن و به ویژه مردم هم‌استانی‌مان منفجر شد و ضایعه بزرگی به بار آمد. روز گذشته و امروز را به خاطر پاسداشت آن‌ها عزای عمومی اعلام کردیم. به احتمال زیاد نیز روز چهارشنبه همین هفته، مراسم تشییع این عزیزان انجام خواهد شد و از تمام اقشار و مردم خوزستان می‌خواهم که در این مراسم شرکت و با بازماندگان این عزیزان همدردی کنند.

 

وی در ادامه در خصوص ورزش و جوانان خوزستان، عنوان کرد: از زمانی که این مسوولیت را پذیرفتم، وظیفه خودم می‌دانستم و اکنون نیز تاکید می‌کنم و اول به خودم و بعد به دوستان تذکر می‌دهم که در همه حال و با تمام توان در خدمت جوانان عزیز باشیم و یکی از مسایل جدایی‌ناپذیر آن هم امر ورزش است و در این زمینه نیز سعی کرده‌ایم تا آنجایی که امکان دارد، حمایت داشته باشیم.

 

استاندار خوزستان گفت: من در مواردی از جمله فراهم کردن امکانات سخت افزاری، راه‌اندازی سالن‌های نیمه‌تمام، هزینه‌های نرم‌افزاری، شرکت در مسابقات و برگزاری رقابت‌ها ملی و بین‌المللی در خدمت ورزش و جوانان خوزستان هستم.

 

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های بین‌المللی وزنه‌برداری در خوزستان، عنوان کرد: من تامین هزینه‌های این مسابقات را تقبل کردم و اکنون نیز روی قول خودم هستم. دوستان پیش من بیایند و برنامه زمان‌بندی شده را هم بیاورند؛ ضمن این‌که ستادی با عنوان ستاد برگزاری مسابقات تشکیل دهند و من نیز در خدمت آن‌ها هستم و با همکاری سایر مسوولان کمک می‌کنیم تا مشکل حل شود.

 

شریعتی افزود: ما یک پتانسیل بسیار خوب به اسم یوسفی در فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی داریم که می‌تواند به ما کمک کند و باتوجه به اهتمامی که آقاي یوسفی به امر ورزش دارد، قطعا به عنوان یک وزنه بسیار موثر می‌تواند همراه ورزش استان باشد که البته به همین صورت هم بوده است. ما باید همیشه قدر این موضوع را بدانیم و از این فرصت نیز استفاده کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: ما در حال دنبال کردن این موضوع هستیم تا از ماده 53 و همان یک درصد، مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون تومان فراهم شود و در اختیار هیات‌های ورزشی قرار بگیرد. همچنین ما به پیشنهاد خودمان، قرار شد مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون تومان جهت خرید تجهیزات ورزشی به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اختصاص دهیم.

 

استاندار خوزستان با بیان این که کشور در شرایط سختی برای تامین منابع مالی به سر می‌برد، گفت: البته مشکلات و تنگناهای مالی دلیل نمی‌شود که از مسوولیت و تعهدی که داریم، شانه خالی کنیم. من به شما قول می‌دهم تمام تلاش و توان‌مان را برای این‌که راه شما را هموار کنیم، به کار بگیرم تا استعدادهای استان در رشته‌های مختلف بتوانند بیشتر و بیشتر بارور شوند و خوزستان نیز متناسب با شانش در کشور عرض اندام کند.

 

وی افزود: همچنین سعی می‌کنیم به نحوی عمل کنیم که این کمبود باعث نشود که پتانسیل‌های استان هرز بروند، بلکه تلاش کنیم تا این پتانسیل‌ها به بار بنشینند و افتخاری برای ایران و خوزستان شوند.

 

شریعتی با اشاره به صحبت برخی از مدیران ورزش استان مبنی بر این که اداره مربوطه شان از خودرو مناسب برخوردار نیست، گفت: امسال نمی‌توانیم مجوزی در این بخش بدهیم،چرا که بودجه بسته شده است ولی برای سال آینده اگر خدواند عمری دهد و در خدمت شما باشم و آقای کیانی زاده نیز بگوید، سعی می‌کنم این مشکل را تا حدودی رفع کنم تا کمک کنیم دوستان از وضعیتی که به آن اشاره داشتند، خارج شوند. امیدوارم تلاش کنیم و به وظایف‌مان عمل کنیم.    

 

وی در خصوص بخش بانوان نیز عنوان کرد: سعی کنیم در این بخش همت بیشتری داشته باشیم و بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم. بعضا نیاز به ورزش و به ویژه ورزش همگانی برای بانوان بیشتر است. استعدادهای بسیاری در بخش بانوان است و ان شاءالله امکانات لازمی که برای به منصه ظهور رسیدن این استعدادها نبوده است، جبران شود و بتوانیم عدالت لازم را برقرار کنیم.  ان شاءالله بانوان نیز بیشتر از این، مایه فخر استان باشند.

 

استاندار خوزستان گفت: در هفت، هشت روز آینده نیز جلسه‌ای پیرامون ورزش و جوانان و آموزش پرورش داریم و ان شاءالله اگر یک درصد از طریق سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها نیز محقق شود، می‌توانیم کمکی هم به بخش بانوان داشته باشیم. 

منبع: تابناک
برچسب ها: ورزش ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار