مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:
باید با همکاری رسانه های جمعی بویژه صدا و سیما فرهنگ کنترل سرعت را در جامعه اشاعه دهیم.
کد خبر: ۳۳۷۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 03 December 2016
 منوچهررحمانی در جلسه ایمنی راه‌ها اظهارداشت: رشد جاده‌های خوزستان در کشور 3/1 درصد و رشد خودرو بالای 20 درصد است و برای بررسی آمار تصادفات لازم است مسائل را از همه ابعاد در نظر گرفت.

وی ادامه داد: یکی از شاخص‌های مصوبات کمسیون ایمنی راه‌ها، جاده امیدیه به دیلم است که به دلیل حجم تصادفات در این مسیر پاسگاه سیار تا 14 روز آینده مستقر می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه میانگین به ثبت رساندن پروژه در این شرایط نامتعادل مالی 3 الی 5 سال است، گفت: با وجود اینکه برای مدیریت سرعت رانندگان پلیس حضور دارد اما از طریق بحث فرهنگی می‌توان سریع‌تر و بهتر سرعت را کنترل کرد.

وی با اشاره به اشاعه فرهنگ کنترل سرعت گفت: صدا و سیما علاوه بر کار خبری، کلیپ‌های کوتاه با این موضوع تولید کند که شهروندان با تماشای این حوادث دلخراش هنگام رانندگی از سرعت مطمئنه استفاده کنند.

رحمانی افزود: تعیین تکلیف اطفای حریق و حمل اجساد با وجود اینکه از طریق وزارت کشور اعلام شده که بر عهده هلال احمر نیست اما قرار بر این است که این مشکل را به صورت استانی حل کنیم.

وی در ادامه بیان‌کرد: با همکاری مدیران کل امور شهری و روستایی برخی از محورهای حادثه خیز را در صورت حریق توسط ده‌داری‌ها و بخش‌داری‌ها این محدودها را پوشش دهند.

برچسب ها: منوچهررحمانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار