دکتر شریعتی استاندار فرهیخته و مردمی استان در روز شنبه مورخ 13/09/1395 از اداره کل استاندارد استان خوزستان بازدید نمودند
کد خبر: ۳۳۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 04 December 2016
مسئول حوزه اطلاع رسانی اداره کل استاندارد استان خوزستان دکتر شریعتی استاندار فرهیخته و مردمی استان در روز  شنبه مورخ 13/09/1395 از اداره کل استاندارد استان خوزستان بازدید نمودند.

در این دیدار، استاندار خوزستان ضمن بازدید از بخش های مختلف اداره کل از جمله امکانات آزمایشگاهی و نیز بخش اداری، از نزدیک با پرسنل استاندارد دیدار و مستقیماً درجریان فعالیت های هر بخش قرار گرفتند.

ایشان ضمن اطلاع از شرح فعالیت های بخش های مختلف اداره کل از مشکلات موجود در این اداره کل مطلع و در مواردی رهنمودهایی را ارایه نمودند.

در ابتدای این دیدار که به دعوت مدیرکل استاندارد خوزستان انجام گرفت، رضا دهدشتی زاده ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر از اهتمام استاندار خوزستان به بهبود کیفیت و استانداردها در تمامی حوزه ها به ویژه تولید و ارائه خدمت در استان، به ارایه آمار و اطلاعات مربوط به عملکرد اداره کل طی هشت ماه گذشته از سال جاری پرداخت.

استاندار خوزستان ضمن تاکید بر نقش و تاثیر و رعایت استانداردها در بهبود شرایط ایمنی و سلامت اجتماعی، بر برگزاری هر چه سریعتر شورای استاندارد استان به منظور ترسیم برنامه های اجرایی استاندارد در استان تاکید نمود.

منبع: تابناک
برچسب ها: دکتر شریعتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار