پروژه اصلاح شبکه فاضلاب به همراه انشعابات آن در خیابان های واقع در حد فاصل سروش تا بازارچه حضرت زینب (س) در حال اجرا است
کد خبر: ۳۳۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 05 December 2016
 پروژه اصلاح شبکه فاضلاب به همراه انشعابات آن در  خیابان های واقع در حد فاصل سروش تا بازارچه حضرت زینب (س) در حال اجرا است.

در حال حاضر ۳۰۰ متر خط لوله به قطر ۴۰۰ میلی متر در خیابان شهید دهقان در این منطقه اجرا شده است و به همین متراژ و به قطر ۶۰۰ میلی متر نیز در خیابان اصلی بنی هاشم حد فاصل خیابان های زینب تا سروش انجام خواهد شد.

گفتنی است اجرای ۵۰۰ متر خط۳۱۵ میلی متر تحت فشار برای حد فاصل خیابان های زینب تا فراهانی نیز در دستور کار این پروژه قرار دارد.

با توجه به اینکه بازارچه این منطقه به صورت کاملا سنتی و برروی شبکه فاضلاب قرار دارد لذا علاوه بر اینکه پسماندهای مرغ و ماهی و میوه را به درون شبکه ریخته اجرای عملیات های شبکه فاضلاب در منطقه را دچار خلل می نمایند.

ساماندهی این بازارچه و جلوگیری از تخلیه پسماندها در شبکه فاضلاب می تواند نقش موثری در عدم گرفتگی و سرریز فاضلاب در خیابان های اطراف آن داشته باشد.

اجرای بخشی از پروژه یادشده در خیابان دهقان بسیاری از اتفاقات حوزه فاضلاب را کاهش می دهد اما انتظار می رود با اتمام این پروژه دیگر شاهد گزارش اتفاقات حوزه فاضلاب در منطقه نباشیم.

منبع: تابناک
برچسب ها: شرکت آبفا اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار