رئیس اداره راه و شهرسازی باغملک خبر داد:
رئیس اداره راه و شهرسازی باغملک از سه پروژه فعال در جاده قلعه تل به ناشلیل ها ، جاده بیدستان و محور قلعه تل بارانگرد در محور باغملک به ایذه در خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 05 December 2016
ابراهیم شیخ گفت: پروژه جاده قلعه تل به ناشلیل ها از جمله پروژه های فعال ما است که شامل زیر سازی ، آسفالت و ساخت ۴ دهانه پل شامل یک دهانه پل ۴ متری و ۳ دهانه پل دو متری است.

وی افزود: افتتاح جاده  قلعه تل به ناشلیل ها عبور مرور را تسهیل می کند و بار ترافیکی جاده اصلی را کاهش می دهد و روستاهای این منطقه برای تردد به شهرستان ایذه از این راه می روند.

ابراهیم شیخ به دیگر پروژه در دست اقدام اشاره و عنوان کرد: پروژه بیدستان شامل زیرسازی یک کیلومتر جاده و ساخت یک دهانه پل چهارمتری و سه دهانه یک متری است که با تامین اعتبار ۲۰۰ میلیونی در راستای زیرسازی روستاها در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه تا دو ماه آینده به پایان می رسد گفت : انتهای جاده بیدستان آرامگاه دو شهید دفاع مقدس از جمله شهید فرهادی اولین شهید دفاع مقدس باغملک است که تاکنون غیر قابل دسترسی بود و با اتمام این پروژه راه دسترسی به قبور این دو شهید تسهیل می گردد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان باغملک ادامه داد: افتتاح جاده قلعه تل به ناشلیل ها عبور مرور را تسهیل می کند و بار ترافیکی جاده اصلی را کاهش می دهد و روستاهای این منطقه برای تردد به شهرستان ایذه از این راه می روند.

وی همچنین از لکه گیری آسفالت از قلعه تل تا روستای بارانگرد خبر داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار