به مبلغ ۳۲۰ میلیون یورو
دومین قرارداد تامین منابع مالی از بازارهای بین المللی به شکل کوتاه مدت (یوزانس) شرکت پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس با شرکت ژاپنی ایتوچو به مبلغ ۳۲۰ میلیون یورو امضا شد
کد خبر: ۳۳۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 05 December 2016
دومین قرارداد تامین منابع مالی از بازارهای بین المللی به شکل کوتاه مدت (یوزانس) شرکت پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس با شرکت ژاپنی ایتوچو به مبلغ ۳۲۰ میلیون یورو (شنبه، ۱۳ آذر ماه) با حضور عادل نژاد سلیم و سوزوکی، وزیر مختار سفارت ژاپن و یاساهیکو آسادا، قائم مقام شرکت ایتوچو در هتل اسپیناس تهران امضا شد.

عادل نژادسلیم، مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس در این مراسم با اشاره به سابقه همکاری با ژاپنی‌ها در بخش‌هایی همچون پتروشیمی بندرامام، از استمرار مشارکت با آنها استقبال کرد.

نماینده شرکت ژاپنی نیز با اظهار خرسندی از مشارکت با ایران سابقه مشارکت در پتروشیمی مهر را مورد اشاره قرار داد و از تصمیم شرکت ایتوچو برای توسعه همکاری‌ها در ایران خبر داد.

وی ایران را بازار توانمندی برای محصولات پتروشیمی خواند و از امکان همکاری با ایران در بازار محصولاتی همچون پلی اتیلن ها خبر داد.

در مراسم دومین قرارداد تامین منابع مالی از بازارهای بین المللی به شکل کوتاه مدت (یوزانس) شرکت پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس با شرکت ژاپنی ایتوچو، تعدادی از مدیران این شرکت‌ ژاپنی حضور داشتند.

به گزارش شانا، نخستین قرارداد تامین منابع مالی در قالب یوزانس از کشور ژاپن و تحت پوشش بیمه صادراتی NEXI و قرارداد امضا شده با ماروبنی در یکم سپتامبر در توکیو ژاپن به مبلغ ۳۲۰ میلیون یورو امضا شده بود.

شرکت هلدینگ خلیج فارس پیش از این اعلام کرده بود: تامین منابع مالی در قالب یوزانس تا میزان یک میلیارد یورو و تامین میان مدت را برای مبلغ حدود ۵۰۰ میلیون یورو برای امسال در برنامه دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار