مبلغ ۷۰۰میلیاردتومان برای فاز دوم طرح آماک اختصاص یافت
کد خبر: ۳۳۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 06 December 2016
 استاندار خوزستان در بازدید از شرکت بهره برداری از نفت و گاز کارون  گفت : در فاز اول این طرح که طرح شیرین سازی گاز بود و چند سال از اجرای آن می گذرد با اجرای فاز دوم امیدواریم ضمن جلوگیری از آزاد شدن گاز های اسیدی و تولید ثروت به همراه سوزاندن گازها انجام بگیرد.

وی با اشاره به اهتمام دولت تدبیر و امید به سلامت مردم ظهارداشت : تفاهم نامه هایی برای ارتقا سلامت مردم استان از آلاینده های صنعتی به امضا رسیده که امیدواریم به آنچه حق مردم خوزستان است که مهمترین آن ایجاد فضایی سالم و پاکیزه است،دست یابیم .

شریعتی با اشاره به اینکه دولت با انصاف و اعتدال تصمیمات خوب و مناسبی را برای احیای هورالعظیم اتخاذ کرده است ادامه داد :  هورالعظیم باید کارکرد زیست محیطی داشته باشد و نفت هم از آن استخراج شود یعنی در عین حفظ محیط زیست از ظرفیت تولید نفت در هورالعظیم استفاده شود.

وی همچنین با تقدیر از تلاشگران شرکت های بهره برداری از نفت و گاز کارون و ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت : شاید این قابل تصور نبود که طی چندماه بتوانیم میزان تولید نفت را به میزان قبل از تحریم ها برسانیم و این کار در دولت تدبیر و امید و با تلاش وزارت نفت صورت گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار