فرماندار شادگان از اختصاص ۶ میلیارد ریال برای مشاغل خانگی روستائیان روستاهای صراخیه و رگبه و دیگر روستاهای تالاب شادگان توسط صندوق کارآفرینی امید استان خوزستان خبر داد
کد خبر: ۳۴۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 27 December 2016
به گزارش تابناک خوزستان، جلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شادگان شامگاه دوشنبه به ریاست فرماندار شادگان و با حضور رئیس صندوق کار آفرینی استان خوزستان، مسئولان ادارات و دستگاههای اجرائی، اعضای بانک های عامل و مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان با هدف بررسی مشکلات سرمایه گذاران در شهرک صنعتی و تعهد اشتغال در سال ۹۵ در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شادگان در این جلسه از اختصاص ۶ میلیارد ریال برای مشاغل خانگی روستاهای صراخیه و رگبه و دیگر روستاهای تالاب شادگان و همچنین راه اندازی سه ایستگاه جمع آوری شیر در این شهرستان خبر داد و گفت: این تسهیلات به منظور ایجاد فرصت های شغلی در سطح شهرستان  اختصاص یافته است.

بهروز فرج اللهی در ادامه ضمن بررسی گزارش های انجام شده در خصوص پیگیری تسهیلات مشاغل خانگی و آخرین وضعیت تعهد اشتغال در سال ۹۵، اظهار کرد: تمامی بانک های عامل شهرستان در جهت پرداخت تسهیلات وام های مشاغل خانگی و اشتغالزایی کمیته امداد و بهزیستی و جذب تمامی اعتبارات تخصیص داده شده همکاری لازم را انجام دهند.

وی همچنین بر لزوم تحقق کامل تعهد اشتغال از سوی دستگاه های اجرایی این شهرستان تاکید کرد و گفت: میزان تعهد اشتغال در سال جاری  ۵۳۳ نفر بوده که از این تعداد ۵۰۶ نفر در سامانه اشتغالزایی ثبت شده و میزان تعهد اشتغال سال ۹۵ در شهرستان تاکنون حدود  ۹۵ درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تسریع در روند پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی مددجویان کمیته امداد توسط بانک ملی،  ارسال لیست افراد استخدام شده در شرکت فولاد شادگان به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شادگان و معرفی بانوان هنرمند شادگان برای گرفتن تسهیلات پیشتیبانی به صندوق کار آفرینی امید و... از مصوبات جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان شادگان بود.

منبع: تابناک
برچسب ها: بهروز فرج اللهی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار