اعضای شورای شهر بندرعباس به اتفاق آرا، مسعود عبدالله‌زاده را به عنوان نماینده شورای شهر در هیأت عالی سازمان سرمایه‌گذاری مرکز هرمزگان تعیین کردند.
کد خبر: ۳۵۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 28 December 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، اعضای شورای شهر بندرعباس در جلسه عصر امروز به اتفاق آرا، مسعود عبدالله‌زاده را به عنوان نماینده شورای شهر در ترکیب هیأت عالی سازمان سرمایه‌گذاری مرکز هرمزگان تعیین کردند.
 
هیأت عالی سازمان سرمایه‌گذاری بندرعباس وظیفه راهبری و هدایت سرمایه‌گذاری عمومی و خصوصی را در حوزه‌های مختلف این شهر بر عهده دارد.
 
مرکزیت این سازمان در شهرداری بندرعباس است و ترکیب آن را مجموعه‌ای از مدیران شهرداری بندرعباس، استانداری هرمزگان و دیگر دستگاه‌های مرتبط با توسعه سرمایه‌گذاری در استان بر عهده دارند.
 
یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان، بهره‌مندی از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در بندرعباس و ایجاد مشوق‌هایی قانونی برای توسعه سرمایه‌گذاری در این شهر است که از طریق آن بتوان بزرگ‌ترین شهر ساحلی جنوب کشور را به توسعه پایدار رساند.
 
اعضای شورای شهر بندرعباس همچنین در این جلسه بر ضرورت اجرای طرح انبوه‌بر ریلی غرب بندرعباس نیز به اتفاق آرا رای موافق دادند تا شهرداری به اتفاق دیگر دستگاه‌های مسؤول در این زمینه و بر اساس طرح‌های بالادستی دولت در حوزه عمرانی، راهکارهای جذب اعتبار برای اجرای این پروژه را مورد پیگیری قرار دهد.
 
روزانه بیش از 70 هزار کارگر صنایع غرب شهر بندرعباس در قالب شیفت‌های مختلف کاری در محور حدفاصل بندرشهید رجایی تا بندرعباس تردد دارند که هزینه سنگینی را بر صنایع تحمیل کرده و علاوه بر این ترافیک این محور را که روزانه صدها خودروی سنگین در آن تردد دارند، دوچندان ساخته است و سالانه شاهد بروز تصادفات و تلفات جاده‌ای زیادی در این محور هستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار