حضور وزیر پیشین اطلاعات در خوزستان به مناسبت نهم دیماه
سال 1388 استکبار با تمامی توان، برای براندازی نظام اسلامی هزینه کرد اما حضور میلیونی مردم در حمایت از ولایت و نظام تمامی توطئه های آن ها را خنثی کرد
کد خبر: ۳۵۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 31 December 2016

به گزارش تابناک خوزستان، حجت الاسلام حیدر مصلحی در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی در اهواز اظهار کرد: گرچه در این روز بزرگ مردم مانند سال های گذشته حضور پرشور در صحنه دارند، ولی برخی این پرسش در ذهنشان ایجاد گردیده که چرا پس از گذشت هفت سال، همچنان حماسه 9 دی ماه گرامی داشته می شود.

وی افزود:گرچه هفت سال از حوادث سال 1388 می گذرد، ولی فتنه همچنان ادامه دارد چرا که استکبار از دسیسه های خود علیه نظام دست بردار نیست و با استفاده از عوامل داخلی و خارجی، قصد آسیب رساندن به نظام اسلامی را دارد.

وزیر پیشین اطلاعات اضافه کرد:برخی استمرار این روز بزرگ را زیر سوال برده اند در حالی که بخشی از قرآن به عنوان یک کتاب الهی و هدایت گر که متعلق به تمامی شیعیان جهان است، به فتنه هایی که در طول تاریخ ایجاد شده پرداخته است.

حجت الاسلام مصلحی با بیان این که حماسه 9 دی، دفاع قاطع ملت ایران مقابل توطئه های دشمن را نشان داد، گفت:قیام امام حسین علیه السلام متعلق به بیش از هزار و 400 سال پیش است اما همچنان شاهد حضور میلیونی مردم در اربعین حسینی و حرکت به سمت کربلا هستیم و این نشان می دهد که شیعیان نکات تاریخی قرآن را مد نظر قرار داده اند.

وزیر پیشین اطلاعات گفت:سال 1388 استکبار با تمامی توان، برای براندازی نظام اسلامی هزینه کرد اما حضور میلیونی مردم در حمایت از ولایت و نظام تمامی توطئه های آن ها را خنثی کرد.

وزیرسابق اطلاعات گفت:سرویس جاسوسی انگلیس نیز در این میان نقش برجسته ای داشت و از طریق سفارت خود در ایران نخبگان را نشانه گرفت و قصد داشت ذهن این قشراز جامعه را علیه نظام مصموم کند.

وی یادآور شد: فتنه 1388 آزمون بزرگی برای بسیاری از نخبگان خواص کشور بود که متاسفانه بخشی از این افراد به سمت فتنه رفتند اما حماسه 9 دی در دفاع از نظام و ولایت پا بر روی این دشمنان گذاشت.

وزیر پیشین اطلاعات گفت:اگر امروز، رهبر معظم انقلاب در خصوص نفوذ فرمایشاتی را مطرح می کنند، منظورشان این است که روحیه و شعارهای انقلابی به دست فراموشی سپرده نشود.

حجت الاسلام مصلحی گفت:آمریکا دو سال است که می گوید گزینه نظامی ایران روی میز است در حالی که هیچ گاه بر اجرای آن تصمیمی نداشته و ندارد چرا که این تهدیدها تنها در جهت تضعیف نخبگان ما مطرح می شود و نباید از این تهدیدهای توخالی هراسی داشت.

وزیرسابق اطلاعات گفت:آمریکا در 38 سال گذشته به نوعی دشمنی خود را با ایران نشان داده همان گونه که در دوران جنگ با عراق به صورت تمام قد از صدام حمایت کرد.

وی افزود: رژیم ال سعود جنایتکار نیز در آن دوران حمایت های زیادی از رژیم صدام داشت و بخش عمده ای از هزینه های جنگ عراق با ایران را تقبل کرده بود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار