کد خبر: ۳۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 15 May 2015
فرماندار اندیکا در گفتگو با پایگاه خبری اندیکانیوز ضمن انتقاد از عملکرد اداره مخابرات اظهار داشت: متاسفانه طی سالهای گذشته،ما شاهد بی مهری مطلق مجموعه مخابرات استان به شهرستان اندیکا بودیم و این موضوع باعث شده است تا امروز،مردم این شهرستان با حجم عظیمی از مشکلات در حوزه مخابرات روبرو باشند.

وی در ادامه افزود: طی روزهای گذشته مکاتباتی با اداره کل مخابرات استان صورت گرفته شده است و انتقادات مردم از عملکرد این مجموعه را به گوش مدیر کل محترم رسانیدیم که امیدواریم هر چه سریعتر شاهد رفع این کمبودها و مشکلات باشیم.

منوچهر ورناصری افزود: از سوی بعضی از مدیران مخابرات، قول هایی مبنی بر شروع پروژه های مخابراتی در این شهرستان از اوایل خرداد ماه داده شده است که منتظر تحقق این وعده هستیم و در صورت بی توجهی به این مسائل،مطمنا موضوع را از طریق مراجع بالاتر پیگیری خواهیم کرد.

ورناصری در ادامه ضمن انتقاد از رفتار مخابرات طی سالهای گذشته تاکید کرد: واقعا سوالی که به ذهن میرسد این است که در برخورد با شهرستان های دیگر نیز اینچنین برخورد میشود؟هیچکدام از شهرهای همجوار این وضعیت بغرنج در حوزه مخابرات را ندارند که این موضوع موید نگاه تبعیض آمیز در ارائه خدمات میباشد که ما این نگاه را نمیپذیریم و به شدت با آن مخالفت میکنیم.

فرماندار اندیکا افزود: طی روزهای گذشته،دانشجویان زیادی به دفتر من آمده اند و از نبود اینترنت در شهرستان و مشکلاتی که بخاطر یک انتخاب واحد ساده با آن دست و پنجه نرم میکننذد،گلایه داشتند و خواستار رفع این مشکل شدند.

ورناصری خاطر نشان کرد: با توجه به محرومیت منطقه،انتظار همراهی مدیر کل مخابرات استان برای رفع مشکلات را داریم و امیدواریم هر چه زودتر و در سایه این همکاری بتوانیم مشکلات مخابرات شهرستان را حل کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار