مدیر روابط عمومی آبفا اهواز با اشاره به شکستگی خط خروجی و مشکلات ادامه قطعی و افت فشار آب اهواز تا بعدازظهر امروزدر تاسیسات تصفیه خانه شماره دو اهواز گفت : پیش بینی می شود قطعی آب مناطق غرب اهواز تا ساعت 5 بعد از ظهر امروز ادامه یابد
کد خبر: ۳۵۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 02 January 2017
به گزارش تابناک خوزستان، مدیر روابط عمومی آبفا اهواز با اشاره به شکستگی خط خروجی و مشکلات ادامه قطعی و افت فشار آب اهواز تا بعدازظهر امروزدر تاسیسات تصفیه خانه شماره دو اهواز گفت : پیش بینی می شود قطعی آب مناطق غرب اهواز تا ساعت 5 بعد از ظهر امروز ادامه یابد.

پژمان کیماسی با اشاره به اتصال شبکه آبرسانی اهواز و مشکلات فنی ایجاد شده است  افزود : امروز ساکنان سایر مناطق اهواز هم با افت فشار آب مواجه خواهند شد.

وی از شهروندان اهوازی خواست تا رفع این مشکل ، ضمن ذخیره آب برای مصارف خانگی، در مصرف آب  صرفه جویی کنند.

مدیر روابط عمومی آبفا اهواز ادامه داد: در صورت عدم حل مشکل تصفیه خانه، قطعی آب ادامه خواهد یافت که در این حالت به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

آب منطقه غرب اهواز بامداد فردا با قطعی و افت فشار مواجهه  می‌شود.

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای اهواز دیروز در اطلاعیه ای اعلام کرد به علت انجام پاره‌ای تعمیرات در تصفیه خانه آب شماره دو اهواز، از ساعت یک تا چهار بامداد روز دوشنبه مورخ 13 دی ماه این تصفیه خانه خاموش و از مدار خارج خواهد شد.

منبع: تابناک
برچسب ها: پژمان کیماسی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
تابناک ساعت 21/30دقیقه روز 2شنبه است اب از نصف شب دیشب در کیانپارس قطع شده و هنوز وصل نشده لطفا به گوش مسولین برسانید مشکل دستشویی رفتن مردم را جان به لب کرده و.....................
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار