کد خبر: ۳۵۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ 03 January 2017
 برنامه ۱۳ دی نود با محوریت بررسی مرحله نیم نهایی جام حذفی و گفت‌وگو با برانکو ایوانکوویچ و جواد نکونام ساعت ۲۲:۴۰ دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.

 در ابتدای برنامه سوال نظرسنجی پیام کوتاه درباره انتخاب بهترین سرمربی نیم فصل پخش شد.

خلاصه ای از آنچه در برنامه امشب نود خواهیم دید پخش شد که شامل بخش های زیر بود:
دیدار مجدد برومند و رافت، ۱۷ سال بعد از جنجالی ترین دربی تاریخ
گفت و گو با جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی
جذاب ترین مسابقه های نیمه نهایی جام حذفی به بهانه دو بازی این هفته

 بخش اول گفت و گوی ویژه عادل فردوسی پور با جواد نکونام پخش شد.

خلاصه و حواشی مسابقه ذوب آهن ۲-۳ تراکتورسازی(نیمه نهایی جام حذفی)

تیم منتخب نیم فصل لیگ برتر اعلام شد که شامل بازیکنان زیر بود:
علیرضا بیرانوند
احسان حاج صفی، سیدجلال حسینی، علی همام، محمد ایران پوریان
مهدی ترابی، مهدی کیانی، محسن مسلمان، ایمان مبعلی
رحیم زهیوی، ساسان انصاری

 هدایت ممبینی به عنوان کارشناس به برنامه آمد و داوری مسابقه ذوب آهن - تراکتورسازی بررسی شد:  سرنگونی تبریزی در محوطه جریمه خطا نبود و هادی محمدی نقشی در زمین زدن مهاجم ذوب آهن نداشت. ضربه مهدی رجب زاده به کیانی بی احتیاطی بود و نیازی به کارت زرد نداشت. سرنگونی تبریزی در محوطه جریمه در نیمه دوم خطا بود و بازیکن تراکتورسازی پای او را زد اما خطا بیرون از محوطه جریمه رخ داد و پنالتی نبود. در ادامه همین صحنه منجر به اخراج تبریزی شد و کارت زرد دوم و اخراج او سخت گیرانه بود. برخورد اخباری با بازیکن ذوب آهن در محوطه جریمه خطا و پنالتی نبود. محسن بنگر در محوطه جریمه ضربه سر زد و بغل کردن بازیکن ذوب آهن خطا نبود. گل ذوب آهن به درستی آفساید اعلام شد و بنگستون جلوتر بود. پنالتی ذوب آهن در تصویر قابل تشخیص نیست. سرنگونی بازیکن تراکتورسازی در وقت اضافه اول در محوطه جریمه ذوب آهن خطا بود و مدافع با قرار گرفتن سر راه او پنالتی کرد.

 بازخوانی دربی تاریخی ۹ دی استقلال و پرسپولیس با حضور پرویز برومند و پایان رافت پس از ۱۷ سال انجام شد. برومند در این گفت و گو اعلام کرد بعد این بازی به اتفاق نوازی و استیلی بازداشت شدیم و به کلانتری و سپس دادسرا و زندان قصر رفتیم و سه روز زندانی شدیم.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس به استودیو آمد و گفت و گوی ویژه نود با او انجام شد.

گزیده ای از مهم ترین بخش های صحبت های برانکو:
* در ۱۰ سال گذشته فوق لیسانس فوتبال گرفتم و سوادم را بالاتر بردم و می توانم به جرات بگویم در حال حاضر مربی فعالی در دنبا وجود ندارد که تحصیلاتش بیش از من باشد.

*سال اولی که آمدم داشتیم قهرمان می‌شدیم و فقط با تفاضل قهرمان نشدیم اما اگر بازی های رو در رو معیار بود که در خیلی از کشورها مرسوم هست پرسپولیس قهرمان می شد.

*فلسفه مربی گری من تهاجمی است. خط دفاع ما با ۴ بازیکن جدید متحول شده و حریفان تقریبا موقعیتی روی دروازه ما ندارند و هر بازی ۵ تا ۸ موقعیت گل داریم.

*از دست دادن زیاد موقعیت های گل یکی از مشکلات ماست که یکی از دلایلش این است مهدی طارمی دو روز قبل از لیگ به ما اضافه شد.

*درباره گولچ و بازیکنان اوکراینی احتمالا خیلی ها این صحبت را می کنند که شاید من پول گرفتم از بازیکنان به خاطر آوردنشان. اما این را روراست بگویم حتی رقم قرارداد هیچ بازیکنی را در باشگاه نمی دانم و این که چقدر پول گرفته اند و این یک دلیل ساده دارد چون کار من این نیست و کارم تمرین دادن و نتیجه گرفتن است.

*بعضی بازیکنان می آیند و خیلی زود خودشان را با محیط جدید تطبیق می دهند و بعضی ها دیرتر. خیلی نمونه داریم مثلا بین آقای آرام طبع و ربیع خواه وقتی مقایسه کنیم آرام طبع ۱۰ سال فیکس بود اما ربیع خواه پدیده ای بود که از شانسش استفاده کرد.

*در نمونه های خارجی چندین بار این اتفاق تکرار شده مثلا روبن در رئال نتوانست بازی کند ولی در بایرن بهترین بازیکن است. ورون به عنوان بزرگترین ستاره آرژانتین به منچستر آمد اما بعد از ۷-۸ ماه رفت.

*گولچ از باشگاهی آمد که قهرمان کشورش بود و در استرالیا هم قهرمانی آسیا را کسب کرده بود و رزومه اوکراینی ها را هم نگاه کنید نتایج خوبی دارند اما  وقتی دو سه روز قبل از شروع فصل به ما محلق شدند این شرایط پیش می آید.

*در مورد این که انتخاب خودم بودند یا کسی گفت این بازیکنان را جذب کنم صحبت نمی کنم چون این ها مسائل درون باشگاهی است که در باشگاه تصمیم گرفته می شود.

*در مورد اینکه ترکاشوند توصیه کرده این دو بازیکن اوکراینی را بگیرد و یا می گویند ربیع خواه نسبتی با ترکاشوند دارد: شما فکر می کنید بازیکنی که ضعیف بازی کند بازی می دهم.  من مربی را نمی شناسم بازیکن ضعیف در ترکیب بگذارد. مربی تلاش می کند بهترین تیم را بگذارد تا نتیجه بگیرد. شاید ربیع خواه از لحاظ تبلیغاتی پشتش گرم نیست یا شاید خیلی جار نمی زند اما خیلی قابل اعتماد است و یادم نمی آید اشتباهی در بازی کرده باشد.

*در مورد لجبازی کردن و بازی دادن به امثال بابک حاتمی و سوشا مکانی: بله قطعا هست اما نه با اسم لجبازی. من یک بازیکن خیلی خوب را به خاطر یک سری از مسائل از دست دادم که خیلی دوست داشتم بماند اما به خاطر فشارهای مختلف نتوانست بماند و گفت می خواهم بروم. بازیکنی که در حد تیم ملی است. رضا خالقی فر را می گویم که شاید تعجب کنید. اما شرایط شکلی بود که از من خواهش کرد برود چون نمی تواند در تیم کار کند. در مورد سوشا بارها تکرار کردم ایشان یک حرفه ای بزرگ است اما کامل نیست هیچ کس کامل نیست. بابک هم همین طور دفاع راست و چپ بازی می کرد اما متاسفانه چندین بار قربانی تیم شد. اما بخواهیم اگر با کسی لج کنم این طور نیست. طبعا من اجازه ندادم خودم تحت فشار کسی قرار بگیرم.

*من اصرار کردم که ساسان انصاری به تیم بیاید و وقتی مقابل آنها بازی می کردیم به او توجه داشتم و بعد اطلاعات بیشتر را از اسکوچیچ درمورد ایشان گرفتم و فقط در مورد ایشان خوب صحبت کرد و وقتی پیش ما آمد دیدم تمام صحبت های خوبی که شنیدم واقعیت داشته است و یک حرفه ای به تمام عیار است شخصیت بسیار درخشانی دارد. شاید در آن زمانی که آمده بود نمی توانست وارد ترکیب اصلی شود چون ما تیم را بسته بودیم و فرم گرفته بود و نه می خواستم و نه می توانستم یک تغییر اساسی در تیم بدهم چون ما تیم را جمع کرده بودیم و اگر ایشان از ابتدا با ما بود قطعا شانس بازی داشت. همزمان هم رامین برگشت و ایشان از من خواهش کرد (ساسان) موقعیت خانوادگی خاصی دارد و خانواده اش در اهواز تنها هستند اگر امکانش هست اجازه بدهیم برگردد و به همین خاطر اجازه دادیم برگردد و می دانستیم ایشان در اهواز موفق خواهد بود چون سال پیش هم ۹ گل زده بود و امسال قطعا بهتر خواهد بود اما وضعیت این شکل بود و خوشحالم به تیم ملی دعوت شده و این که در فولاد خیلی خوب بازی می کند.

*من هیچ کس را جریمه و مجازات نمی کنم از جمله طارمی و رضاییان. کسی که قراردادش تمام شده و مسئولیتی در قبال باشگاه ندارد حق دارد درباره سرنوشت خودش تصمیم بگیرد. آنها خواستند به ترکیه بروند و برای تیمی که برای بقا می جنگید بازی کنند و آنجا موفق شدند یا نشدند نمی دانم. شایدخودشان ترجیح دادند برگردند. این حق حرفه ای انهاست بروند و کسی حق ندارد ناراحت شود و من کسی را جریمه نمی کنم.
*طارمی سه روز قبل از شروع لیگ برگشت و دو ماه بدون تمرین و آماده سازی بود و آماده نبود و حتی امروز عواقب همان عدم تمرین پیش فصل را تحمل می کند. رامین هم یک ماه بعد ایشان آمد و او هم بدون تمرین بود، حالا یک مقدار آنجا تمرین کردند نمی خواهم وارد شوم. ما در خط دفاع بعد از ۱۴ هفته ۵ گل خورده داشتیم و طبیعی است اولویت را دادم به ماهینی، سیدجلال، انصاری و ربیع خواه و هیچ جریمه و مجازاتی در کار نبوده و این ارزیابی من بود که اینها بازی کنند.
*از من در مورد رفتن محمد انصاری به چین پرسیدند و نمیدانم الان امکان دارد برود یا نه. من موضع خودم را شفاف بیان کردم و تکرار می کنم من به عنوان مربی اجازه نمیدهم برود اما اگر باشگاه ارزیابی اش به این شکل باشد که این منافع باشگاه را در نظر میگیرد و میتواند منافع خوبی برای باشگاه داشته باشه مربوط به خود باشگاه است و میتواند تصمیم بگیرد. اگر من اجازه بدهم بردود چطور در چشم همبازی های او و هواداران نگاه کنم و قبل از هرکس من را با انگشت نشان میدهند که فلانی پول گرفته و گذاشته او برود!
*من واقعا ارتباط خیلی عالی با آقای دکتر طاهری دارم. اگرچه من یک روز قبل از شروع فصل پارسال با ایشان آشنا شدم و هیچ شناختی از هم نداشتیم. یک ارتباط بسیار خوب بین ما به جود آمد و تشکر می کنم از ایشان به خاطر حمایت هایی که کردند چون می دانم ابتدای فصل گذشته چه فشاری روی ایشان بوده اما بیشتر از همه باید از هوادارانمان تشکر کنیم اگر یادتان باشد بازی با ذوب آهن در تهران وقتی دو یک باختیم فردای آن روز سر تمرین ما ۵۰۰ هوادار آمدند و کاملا از بازیکنان و کادر فنی حمایت کردند و می توانم به جرات بگویم یکی از زیباترین لحظات کل زندگی ورزشی من بود.

*فکر می کنم یکی از بیشترین دلایل سفیدی موی من طارمی و موقعیت هایی است که از دست می دهد. اما باید بدانیم که طارمی سال گذشته آقای گل لیگ بود و باید به ایشان تبریک بگوییم و به هر حال پارسال بهترین بازیکن لیگ هم شد.
*این که دو بازیکن ما به تراکتورسازی می روند یک مقدرا غیر منطقی است و البته اگر تراکتور این دو بازیکن را میخرید مسئله فرق می کرد اما این طور یک مقدار درست نیست. امید و احمد روی نیمکت ما بودند اما آنها به سربازی رفتند چون در حال حاضر اگر به سربازی می رفتند یک سری تخفیفات خدمت شامل آنها میشد و اگر خرداد سال بعد میرفتند دوره خدمتشان متفاوت می شد و به همین خاطر سه ماه پیش تصمیم گرفتند بروند. احمد خیلی ساده آمد با من موضوع را در میان گذاشت که باید برود و به موقع به ما اطلاع داد که بدانیم و باید به فکر جانشین برای او باشیم.

 *من فکر می کنم اگر فیکس بودند هم می رفتند. من آنها را به عنوان بازیکن فیکس تلقی می کردم. تقریبا همه بازی ها کم و زیاد بازی می کردند. به هر حال ۱۱ نفر بازیکن فیکس نیستند و ۱۷-۱۶ نفر میتوانند فیکس محسوب شوند.

*برای سروش رفیعی ارزش فائلم. متاسفانه نتوانستیم با هم صحبت کنیم چون نخواستیم قبل از نیمه نهایی جام حذفی  افکارش را به هم بریزیم.

*درباره مذاکره با پورقاز و نریمان جهان: نمی توانیم اسم ببریم چون اسرار باشگاه است و به موقع کار که انجام شد با بازیکنانی که توافق می شود اطلاع رسانی خواهیم کرد. پنهان نمی کنیم بازیکنانی را خواهیم گرفت. ما در حال حاضر فقط ۳ جای خالی بالای ۲۳ سال داریم.

*من با هیچ کسی درگیری ندارم. من فقط موضع و فکر و عقیده خودم را بیان کردم. طبیعی است که تلاش میکنم از باشگاه، هواداران و تیمم حمایت کنم. پرسپولیس و من و همه بازیکنانم هرگز هیچ تردیدی به خودمان راه ندادیم که در خدمت تیم ملی باشیم. بنابراین با هیچ کس درگیری ندارم. با بعضی مسائل موافق نیستم آن هم با دلیل و مدرک، حالا اگر هماهنگی بین کادر فنی تیم ملی و همکاری بین تیم ملی و باشگاهها وجود ندارد و با مربیان باشگاهها وجود ندارد این دیگر مشکل ما مربیان باشگاه ها نیست. احتمالا مشکل در تیم ملی است. حتی گفتم بازیکنان دیگری داریم که استحقاق ملی پوش شدن دارند.

*ما کی برنامه جدید بازی ها را گرفتیم؟ آیا این نرمال است؟ آیا می توانم به عنوان یک مربی برنامه ریزی کنم؟ می دانید بازیکنان چند روز در تیم ملی بودند. طی ۷ ماه ۱۰۰ روز در خدمت تیم ملی بودند.

*میتوانم سوال کنم این اردوی دبی بدون ۱۱ بازیکن لژیونر چه تاثیری دارد. شما میدانید لیگ چین کی شروع میشود. ۲ ماه و نیم دیگر. تیم ملی ۵ روز به دبی می رود برای هیچی. چه دلیل حرفه ای دارد این کار. و چه دلیل مالی دارد این کار. هیچ کس مخالفتی ندارد که تیم ملی به جام جهانی برود. اگر تیم ملی زیر ۲۲ سال به این اردو می رفت کاملا حمایت می کردم. یا تیم ملی با بازیکنانی که می توانند پتانسیل بالقوه برای جام جهانی داشته باشند کاملا منطقی بود. اما الان هر ۴-۵ روز بازی خواهیم داشت و بازیکنان بیشتر در هواپیما خواهند بود تا در تمرین و ریسک مصدومیت ها به حداکثر می رسد چون بازیکنان زمان برای استراحت نخواهند داشت. همچنین در نیم فصل باشگاه ها نمیتوانند فصل نقل وانتقالات را به خوبی سپری کنند چون بازیکنی نیست. الان بخواهیم با سروش صحبت کنیم باید کسی را بفرستیم دبی؟ در کمپ هم که نمی شود وارد شد.
*بعد از اردوهای قبلی که بازیکنان ما می رفتند خوب بازی نمی کردند. ۱۰ روز وقت نیاز بود تا به سطحی که انتظار داریم برسند چون امسال ۴ باز از نو لیگ را شروع کردیم. آیا نرمال است که ۳ بازی کنیم و یک ماه لیگ تعطیل شود؟ می توانم یک سوال کنم. آقای کی روش چه واکنشی نشان می داد اگر بازیکنان رئال مادرید چنین وضعیتی داشتند و فقط ۷ روز وقت برای آماده سازی تیمشان داشتند.

*ما همه هوادار تیم ملی هستیم. فکر کنم این طور می گویید که مربیان ایرانی خوب نیستند و بلد نیستند تمرین بدهند.  من فکر می کنم مربیان ایرانی بسیار خوب هستند و خیلی تلاش می کنند. یادتان می آید وقتی من سرمربی تیم ملی بودم صباباتری نه علی دایی را به ما داد نه یحیی نه سهراب بختیاری زاده، سپاهان خطیبی را نداد و ۱۵ روز قبل از شروع جام جهانی بود. آنها یک بازی آسیایی داشتند که خیلی هم مهم نبود. اما  تیم ملی همین اواخر یک ماه به اردو رفت کسی اعتراض کرد؟ آیا این عادی است که بازیکنان من وقتی به اردو می روند ۱۵ روز حق نداشته باشند تلفنشان را روشن کنند یا حتی با باشگاهشان تماس بگیرند؟

بخش دوم مصاحبه ویژه با نکونام در ادامه پخش شد.(ویدیو)
نکونام درباره عبارت های زیر پاسخ های کوتاه خودش را داد:
بهترین بازیکنی که مقابلت بازی کرده: سه هافبک بارسلونا، بوسکتس، ژاوی و اینیستا
بهترین مربی: همه مربیانم از اول تا آخرین مربی ام زولا در فوتبالم نقش داشتند
هاشم بیک زاده: واقعا یک پسر صاف و دوست داشتنی است
بهنام ابوالقاسم پور: از سمت مادر فامیل هستیم و خیلی با معرفت است
مهدی رحمتی: دروازه بان
امیر قلعه نویی: سرمربی تیم ملی و استقلال
علی دایی: اسطوره فوتبال ایران

در ادامه نظرات هواداران اوساسونا درباره جواد نکونام هم پخش شد.(ویدیو)

 گزارشی از بازی های خاطره انگیز نیمه نهایی در تاریخ جام حذفی پخش شد.(ویدیو)

از ۹۰ تا ۹۰ با مرور حواشی یک هفته گذشته فوتبال کشور پخش شد که شامل بخش های زیر بود:(ویدیو)
تصمیم فرشید طالبی درباره بازگشت به فوتبال
مشکل عجیب آرمان کر، بازیکن فوتبال در بندر ترکمن که به دلیل برخورد در فوتبال به پرداخت دیه محکوم شد
درگذشت مرتضی رهگشا داور فوتبال ساحلی
اصغر دوستانی پیشکسوت فوتبال خوزستان در گذشت
سفر اعضای تیم ملی برای اردوی ۸ روزه به امارات

 بخش پایانی صحبت با برانکو انجام شده و مرور بازی های جام حذفی از سر گرفته شد.

خلاصه و حواشی مسابقه سپاهان ۰-۱ نفت تهران(نیمه نهایی جام حذفی)

محسن معتمد کیا مدیر رسانه ای تیم ملی از از دبی تماس گرفته و در پاسخ به صحبت های برانکو که گفته بود بازیکنان ۱۰۰ روز در ۷ ماه در اختیار تیم ملی بودند، گفت تیم ملی فقط ۶۰ روز اردو داشته و برانکو جام حذفی را حساب نکرده است. بازی های لیگ هم ۴ هفته پست سر هم برگزار شده است نه سه هفته پست سر هم.

آنالیز بازی های نیمه نهایی جام حذفی بین سپاهان - نفت  و ذوب آهن تراکتورسازی پخش شد.(ویدیو)

آمار و رکوردهایی که در نیم فصل اول لیگ شانزدهم شکسته شد مرور شد:
فراز کمالوند ۷ مساوی بیرون از خانه ثبت کرد.
برانکو و پرسپولیس ۲۰ بازی بدون باخت بیرون خانه ثبت کرده و رکورد ۱۳ بازی سایپا را شکستند.
دیوسالار سه بار در نیم فصل اول اخراج شد.
مهدی رجب زاده با ۳۸ سال مسن ترین هتریک کننده لیگ شد و رکورد دایی با ۳۴ سال را شکست.
ساسان انصاری ۷ بازی متوالی گل زد که رکورد مجیدی ۶ گله را شکست.
میانگین گل زده: ۲،۱۶
میانگین تماشاگر لیگ شانزدهم: ۷۹۸۴ نفر، لیگ چهاردهم و پانزدهم:  ۶۱۷۵ نفر
پرسپولیس ۴۳ درصد کل تماشاگران لیگ را داشته
۶۷ درصد بازی ها آخر هفته برگزار شده
تغییر مربیان در لیگ شانزدهم: سه بار ، میانگین تغییر در لیگ چهاردهم و پانزدهم: ۶،۵ تغییر
فراز کمالوند و برانکو تنها مربیان باقی مانده از لیگ چهاردهم
میانگین سنی در لیگ شانزدهم: ۲۵،۲ سال

داوری مسابقه سپاهان - نفت تهران: سرنگونی بهزادی کریمی در محوطه جریمه در نیمه اول خطایی نبود و پنالتی رخ نداد. پنالتی نفت تهران درست بود و چون دروازه بان برای توپ حرکت کرد کارت زرد کافی بود. خطا و کارت زرد اول توحید غلامی اشتباه بود و بازیکن نفت توپ را زد. توپی که سپاهانی ها معتقد بودند از خط عبور کرده گل نشده بود. کارت زرد دوم و اخراج غلامی هم اشتباه بود و بازیکن برای توپ حرکت کرد و فقط یک خطا کافی بود. پنالتی سپاهان درست بود و مدافع با پای چپش بازیکن سپاهان را زد. کارت قرمز شجاع خلیل زاده درست بود. گرفتن توپ توسط داور و پرتاب آن برای شروع مجدد بازی تشخیص داور شد.

فتاحی: به خاطر پرسپولیس برنامه را تغییر دادیم!
فتاحی مسئول مسابقات سازمان لیگ روی خط آمد و صحبت های برانکو را شدیدا تکذیب کرد.
فتاحی در صحبت های خود گفت: برای من جای تعجب دارد چطور آقای برانکو در برنامه پربیننده ای مثل نود واقعیت را پنهان می‌کند. در بهمن ماه سال گذشته کمیته مسابقات دو تقویم پیشنهادی برای همه باشگاه ها ارسال کرد و از  آنها خواست نظرات خود را اعلام کنند که ۱۴ باشگاه نظراتشان را اعلام کردند.
وی ادامه داد: اردوی جدید تیم ملی از ابتدای فصل پیش بینی نشده نبود و دلیلش هم این بود که تیم ملی حریفی نداشت تا در این تاریخ بازی کند و با توجه به اینکه روز ۲۰ آبان دیدار دوستانه داشتیم و کنسل شد آقای کی روش این اردو را ترتیب دادند، این زمان نیم فصل بود و تمام رقبای ما در این تاریخ در تعطیلات ژانویه بودند.
فتاحی ادامه داد: بعد از قرعه کشی ما این تقویم را به همه باشگاه ها اعلام کردیم و برای اردوی اول تیم ملی ۳۴ روز تعطیلی داشتیم، اردوی دوم ۱۱ روز تعطیل بود و اردوی سوم ۱۱ روز. لیگ ما از همه کشورها کمتر تعطیلی داشته است. اینکه گفتند سه روز قبل از اردو برنامه دادند درست نیست. در تاریخ ۲۸ آذر جلسه ای با حضور آقای برانکو، طاهری، منضوریان، افتخاری و مدیرعامل استقلال خوزستان و ذوب آهن در سازمان لیگ داشتیم و تک تک روزهایی که پرسپولیس بازی داشت به ایشان گفتیم و یادداشت کردیم و نمی دانم چطور گفتند سه روز قبل اطلاع دادند.
وی افزود: درخصوص اردو قرار بود زمان آن از یازدهم دی تا نوزدهم باشد اما صحبت کردیم تا زمان اردو را کم کنند و از دوازدهم تا هفدهم شده است. ابتدا قرار بود بازی های هفته شانزدهم نوزدهم دی باشد اما به خاطر پرسپولیس که ۷ بازیکن ملی پوش دارد آنها را به بیست و سوم تغییر دادیم. تعامل کافی انجام شده و جای تعجب دارد این طور صحبت می کنند و فقط شعار می‌دهند که هوادار تیم ملی هستیم. برخلاف گفته ایشان که ما سه هفته، سه هفته بازی داریم برنامه بازی ها چهار هفته، چهار هفته بوده است.
فتاحی در پایان گفت: برای جام حذفی بنده با آقای خوردبین تماس گرفتم و گفتم اگر پرسپولیس بخواهد با قشقایی یازدهم بازی کند می‌تواند این اتفاق بیفتد که خود برانکو خواست در آن مقطع بازی کند.

حواشی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال آخرین گزارش این هفته نود بود که پخش شد.

در آخرین دقایق طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان روی خط آمد و به ۲ جلسه محرومیت علی دایی به دلیل حواشی بازی سپاهان با نفت تهران اعتراض کرد و اعتقاد داشت کمیته انضباطی حداقل محرومیت را برای دایی و حداکثر محرومیت را برای خلیل زاده در نظر گرفته است.

با پخش آخرین آمار نظرسنجی برنامه این هفته نود پس از سه ساعت و ۲۵ دقیقه ساعت ۲:۰۵ بامداد به پایان رسید. در نهایت با شرکت بیش از یک میلیون و ۹۵۲ هزار نفر، برانکو ایوانکوویچ با ۶۶،۱ درصد آرا عنوان بهترین مربی نیم فصل را کسب کرد و امیر قلعه نویی و علی دایی با ۱۶ و ۸،۲ درصد آرا دوم و سوم شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :