پیکر 98 شهید هشت سال دفاع مقدس فردا چهارشنبه 15 دی ماه و پس از تبادل با اجساد عراقی از طریق مرز بین المللی شلمچه وارد کشور می شوند
کد خبر: ۳۵۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 03 January 2017
به گزارش تابناک خوزستان ؛ مسئول تفحص شهدای ایران در عراق در اهواز گفت : پیکر پاک این شهیدان  در عملیات‌ تفحص در دو ماه گذشته  و در سی و دومین مرحله از تفحص  در  مناطق  شرهانی ، شرق دجله و جزایر ام‌الرصاص عراق  تفحص شده اند .   بازگشت پیکر 98 شهید هشت سال دفاع مقدس به کشور

سرهنگ  حسین عشقی افزود: این شهیدان  در عملیات  محرم،خیبر ، بدر ، تک پشتیبان والفجر 8  و کربلای 4 به درجه شهادت نائل آمدند.

وی گفت :  پیکر این شهدا  پس از استقبال در مرز بین المللی شلمچه  به هفتکل منتقل و مراسم استقبال  پنجشنبه 16 در ماه با حضور مردم شهید پرورساعت 8 و 30 دقیقه از میدان  بسیج این شهرستان تشییع  و پس از آن به باغملک منتقل و همزمان با اولین سالگرد جستجوگر شهید فرزانه زنگنه ساعت 12  و 30 دقیقه  از ورودی باغملک تا مزار شهید زنکنه مورد استقبال قرار می گیرند .

مسئول تفحص شهدای ایران در عراق تصریح کرد پیکر این شهدا  پس از استقبال به مصلای باغملک منتقل و وداع با شهدا و قرائت دعای کمیل در کنار جوار پیکر این شهدا برگزار می شود و پس از این مراسم به معراج شهدای پادگان محمودوند اهواز منتقل خواهند شد .

منبع: تابناک
برچسب ها: پیکر 98 شهید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار