سردار سرلشکر محسن رضایی فرمانده سپاه در 8 سال دفاع مقدس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در گلزار مطهر شهدای دفاع مقدس ،شهدای مظلوم حله، شهدای مدافع حرم، مزار سردار شهید علی هاشمی و همرزمانش نسبت به مقام شامخ شهدا ضمن قرائت فاتحه ادای احترام کرده و بر تداوم راه پرفیض شهدا و امام شهدا تاکید کرد
کد خبر: ۳۵۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 11 January 2017
به گزارش تابناک خوزستان ؛سردار سرلشکر محسن رضایی فرمانده سپاه در 8 سال دفاع مقدس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  با حضور در گلزار مطهر شهدای دفاع مقدس ،شهدای مظلوم حله، شهدای مدافع حرم، مزار سردار شهید علی هاشمی و همرزمانش نسبت به مقام شامخ شهدا ضمن قرائت فاتحه  ادای احترام کرده و بر تداوم راه پرفیض شهدا و امام شهدا تاکید کرد.

یادگار 8 سال دفاع مقدس  ضمن تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا خاطرنشان کرد:امروز بر مزار پاک شهیدان آمدیم تا انرژی مضاعف بگیریم. گلزار شهدای اهواز مرکز کربلای ایران است. باید با بهترین نحو تجهیز و مراقبت شود. بحمدلله و المنه این مهم به خوبی در سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر اهواز رعایت شده است که جای تقدیر و تشکر دارد. آرامگاه شهدای والامقام دفاع مقدس در اهواز باید بهترین آرامگاه های شهدا در کشور باشد.

در ادامه سردار سرلشکر محسن رضایی از سایت اداری سازمان آرامستانها بازدید نمود.               
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه بازدید از سایت اداری سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر اهواز گفت:  خوزستان در هشت سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی و تابلوی ماندگاری از حماسه آفرینی ها و رشادت ها از خود به نمایش گذاشتند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با تقدیر از عملکرد مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز ییان داشت: ساماندهی سایت اداری و روان سازی امور تشیع و تدفین اموات و تکریم بازماندگان آنان در سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر جای تقدیر و تشکر دارد. این سازمان مکان آبرومندی را برای انجام امور اداری و تسهیل کار ارباب رجوع فراهم آورده است.

سردار دکتر محسن رضایی خطاب به مهندس برون مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز و معاونین و مدیران این سازمان  تصریح کرد: رسالت سازمان آرامستان های شهرداری اهواز مقدس است و کار و فعالیت و خدمت در آن نیز لذت بخش و شادی آفرین است. شما در حال خدمت به شهدا هستید، شهدایی که ره صد ساله را یک شبه رفتند و در یک کلام عاشق خدا شدند و خداوند هم شهادت را نصیب عاشقان خودش می کند و این وعده الهی است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز خدمت در سازمان آرامستان های شهرداری اهواز  به ویژه مزار مطهر شهدا را برای خودش  افتخار دانست و گفت:در گلزار شهدا اهواز ارزشها حاکم است و آنجا که ارزش های معنوی حاکم باشد، بی شک قطعه ای از بهشت است و قدم گذاشتن در آن سعادتی است که نصیب من و همکارانم  شده است که باید قدردان آن باشیم.

در ادامه مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر اهواز به ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان پرداخت و گفت:اختصاص قطعه ویژه مدافعین حرم.اختصاص قطعه ویژه شهدای حله و قطعه ویژه والدین شهدا در ماه های اخیر از جمله اقدامات این سازمان عنوان کرد.

حسین برون همچنین عنوان کرد : سازمان آرامستانها با تشکیل ستاد مسافران بهشتی در این سازمان و آماده باش شبانه روزی پرسنل این ستاد و حضور در کلیه جلسات بنیاد شهید و فرمانداری و ... برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم هایی همچون مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای مظلوم اربعین حسینی (ع) به رسالت خود در خصوص خدمت به همشهریان عزیز بخصوص خدمت به شهدای مظلوم حله و بازماندگان آنان جامه عمل پوشاند بطوریکه موجبات تکریم و تقدیر استاندار شریعتی ، دکتر موسوی شهردار و مسئولان استانی را برانگیخت . حضور شبانه روزی مجموعه خدوم سازمان آرامستانها در گلزار شهدا و هماهنگی کامل با مسئولان ذیربط مورد تاکید بود که بطور دقیق عملیاتی شد .

فرمانده سپاه در 8 سال دفاع مقدس هم در ادامه بیان داشت: ساماندهی سایت اداری و روان سازی امور تشیع و تدفین اموات و تکریم بازماندگان آنان در سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر جای تقدیر و تشکر دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  با اظهار امیدواری نسبت به تداوم این اقدامات مثبت در سازمان آرامستان های شهرداری اهواز گفت: امیدواریم مجموعه این اقدامات رضایتمندی شهروندان به خصوص خانواده معظم شهدا را بدنبال داشته باشد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار