رئیس دانشگاه آزاد خوزستان خبرداد؛
دکتر شهرام لک از کاهش 16% وابستگی دانشگاه آزاد به شهریه دانشجویان خبر داد گفت: می توان با کمک اساتید و با انجام فعالیت های دانش بنیان این وابستگی را کاهش داد و به چشم انداز مورد نظر نزدیک تر کرد
کد خبر: ۳۵۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 12 January 2017
به گزارش تابناک خوزستان ؛دکتر شهرام لک از کاهش 16% وابستگی دانشگاه آزاد به شهریه دانشجویان خبر داد گفت: می توان با کمک اساتید و با انجام فعالیت های دانش بنیان این وابستگی را کاهش داد و به چشم انداز مورد نظر نزدیک تر کرد

شانزدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با حضور آیت اله حسن زاده امام جمعه موقت اهواز ،دکتر ایدنی رئیس دانشگاه جندی شاپور اهواز و دکتر علوی فاضل رئیس مرکز هماهنگی امور هیات های امنای استانی در دانشگاه آزاد اهواز برگزار شد. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از کاهش 16% وابستگی دانشگاه آزاد به شهریه دانشجویان خبر داد و گفت: می توان با کمک اساتید و با انجام فعالیت های دانش بنیان این وابستگی را کاهش داد و به چشم انداز مورد نظر نزدیک تر کرد. 
در ادامه دکتر لک به ارزیابی فعالیت های هیات علمی پرداخت و گفت: روند جذب اعضای هیات علمی روندی افزایشی بوده است و در سال اخیر 37 نفر در هیات علمی جذب شده اند . 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از کاهش هزینه های اداری و خدماتی خبر داد و گفت تا کنون این هزینه ها 12 درصد کاهش داشته است .
وی یکی از عوامل ریزش دانشجو در سال های اخیر را کاهش جمعیت و تولد بیان کرد.
دکتر لک با بیان مسائلی همچون قرار دادهای برون دانشگاهی و ثبت مقالات جلسه را به پایان رساند .

منبع: تابناک
برچسب ها: دکتر شهرام لک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار