نشست هم‌اندیشی انجمن‌های ادبی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان انجمن‌های ادبی شعر و داستان، کارشناسان فرهنگی و ادبی سازمان‌ها، شاعران و نویسندگان استان روز جمعه ٢٤ دی‌ماه در تالار اجتماعات اداره کل برگزار شد
کد خبر: ۳۶۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 14 January 2017
نشست هم‌اندیشی انجمن‌های ادبی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان انجمن‌های ادبی شعر و داستان، کارشناسان فرهنگی و ادبی سازمان‌ها، شاعران و نویسندگان استان روز جمعه ٢٤ دی‌ماه در تالار اجتماعات اداره کل برگزار شدنشست هم‌اندیشی انجمن‌های ادبی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان انجمن‌های ادبی شعر و داستان، کارشناسان فرهنگی و ادبی سازمان‌ها، شاعران و نویسندگان استان روز جمعه ٢٤ دی‌ماه در تالار اجتماعات اداره کل برگزار شد.
 
 
 محمد جوروند، شعر و ادب را نتیجه خوش‌ذوقی هنرمندانی دانست که به واسطه‌ی آن زبان گویای ایرانیان شده و افکار خود را در تاریخ جاری ساخته‌اند تا بشر را به سوی کمال رهنمون کنند.

وی با بیان این‌که، کشور ما دارای گنجینه‌ای بزرگ و ارزشمند از آثار شعر و ادب هنرمندان پارسی است که به شکل‌های مختلف تجلی یافته است، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست‌ها، استفاده از توان شاعران و نویسندگان برای ارتقاء فرهنگ و هنر استان است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تاکید بر این‎‌که انجمن‌ها بستر مناسبی برای همراهی و همدلی با هنرمندان می‌باشد، گفت: این نشست با هدف هم‌اندیشی، تعامل و تبادل تجربه و ایجاد ارتباط صمیمی و ادبی در میان شاعران و نویسندگان استان برگزار شده است.  

جوروند اظهار امیدواری کرد تا با برگزاری و استمرار این‌گونه جلسات بتوان در ارتقاء ادبیات معاصر و بومی و در راستای شناساندن نیروهای مستعد و سرمایه‌های فرهنگی و ادبی منطقه نقش مهمی را ایفا نمود.

در ادامه، مسائل و مشکلات انجمن‌ها مطرح شد و اعضا دغدغه‌ها و پیشنهادهای خود را برای فعالیت‌ بهتر مطرح کردند.

هم‌چنین در این نشست بر ضرورت استفاده از همه‌ی سلایق ادبی و فرهنگی، توجه‌ ویژه به شاعران جوان و نوجوان، ایجاد فضای آموزشی مناسب و کارگاه‌های آموزشی و برپایی جشنواره‌های ادبی در شهرهای مختلف استان تأکید شد.

منبع: تابناک
برچسب ها: محمد جوروند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار