معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند؛
تلاش ما این است که فضای جدیدی برای آموزش عالی در عرصه داخلی و خارجی ایجاد کنیم.
کد خبر: ۳۶۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 17 January 2017
 سید مرتضی نعمت زاده در نشست با روسای دانشگاه های منطقه آزاد اروند اظهار کرد: تلاش ما این است که فضای جدیدی برای آموزش عالی در عرصه داخلی و خارجی ایجاد کنیم.

وی افزود: تلاش ما در عرصه داخلی به این شکل است که ارتباط نزدیکی میان دانشگاه، صنعت، تجارت و بازار کار ایجاد و از ظرفیت‌های منطقه آزاد اروند استفاده کنند.

نعمت زاده بیان کرد: در عرصه خارجی نیز تلاش داریم تا از دانش و فناوری های نوین روز دنیا  در جهت ارتقا کیفی سطح زندگی خود استفاده کنیم و تجارب و دانش خود را در منطقه و عرصه بین‌الملل به اشتراک بگذاریم.

وی عنوان کرد: در سفری که اخیراً به بصره داشتیم حضور دانشگاه‌های منطقه آزاد اروند و تعامل مشترک آنها با دانشگاه های استان بصره، آغازی برای تبادل و فناوری های دانش فی مابین در حوزه انتقال دانش و کسب تجارب علمی مشترک است که این مسئله می تواند به عنوان ظرفیت و مزیتی برای توسعه دانش و زمینه ساز پرورش استعدادهای علمی و دانشگاهی در منطقه باشد.

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت: تلاش ما در اولین قدم آشنایی با دانشگاه‌های بصره بود.

وی ادامه داد: در گام دوم با دعوت دانشگاه بصره جلساتی را با مسئولان این دانشگاه برگزار و شرایط همکاری‌های بیشتر را بررسی کردیم.

 نعمت زاده در پایان با تأکید بر این‌که انتظار داریم تا همگان این موضوع را با جدیت دنبال کنند، اظهار کرد: نتایج مثبت این اقدام نیز انعکاس زیادی پیدا خواهد کرد و افق های تازه ای را بر روی مسیر توسعه آموزش در جهت اقتصاد و توسعه اجتماعی و فرهنگی منطقه آزاد اروند و بصره خواهد گشود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار