محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارسال پیامی به مناسبت سالروز رحلت ملا فاضل سکرانی، یاد و خاطره‌ی این شاعر اهل بیت را گرامی داشت.
کد خبر: ۳۶۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ 17 January 2017
محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارسال پیامی به مناسبت سالروز رحلت ملا فاضل سکرانی، یاد و خاطره‌ی این شاعر اهل بیت را گرامی داشت.
در متن پیام محمد جوروند آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

در سالروز رحلت شاعری به سر می‌بریم که در دوران حیاتش مدح و منغبت اهل بیت عصمت و طهارت و دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم‌ترین مشخصه‌ی شعر او به شمار می‌آید. 

ملافاضل سکرانی که اشعارش سرشار از حکمت و اندیشه هستند بدون تردید تا همیشه نامش چونان بیرقی بر قله‌ی شعر و ادب ایران، پر اهتزاز خواهد بود و اینک که شعر بلندش در کشورهای مختلف عربی معروفیت پیدا کرده است لازم و ضروری است که به او و شعرش نگاه جدی‌تری داشته باشیم و اشعارش را در مظنه‌ی نقد و بررسی قرار دهیم.

 در تجلیل از آن شاعر شکوهمند، باید جد و جهدی تمام داشته باشیم و در برگزاری جایزه ادبی مرحوم استاد ملافاضل سکرانی که فراخوانش نیز به شهرستان‌های مختلف ارسال شده است، انتظار داریم تا شاعران و ادیبان حضوری پررنگ داشته باشند، تا ادای دینی به پیشگاه آن شاعر فرزانه صورت پذیرفته باشد.

این‌جانب به سهم خویش، سالروز پرواز آن شاعر بزرگ را به مردم عزیز شادگان و خانواده‌ی محترمش صمیمانه تسلیت می‌گویم و آرزو دارم در کنار اهل بیت عصمت و طهارت و در جنت النعیم مورد عنایت و لطف حضرت حق قرار گیرد.

منبع: تابناک
برچسب ها: محمد جوروند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار