با توجه به اینکه منطقه غیزانیه در حوزه جغرافیایی شرکت های بهره برداری نفت وگاز کارون و مارون قرار دارد، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نسبت به توسعه آن اهتمام ویژه دارد.
کد خبر: ۳۶۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 17 January 2017
مهندس بیژن عالیپورگفت:  با توجه به اینکه منطقه غیزانیه در حوزه جغرافیایی شرکت های بهره برداری نفت وگاز کارون و مارون قرار دارد، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نسبت به توسعه آن اهتمام ویژه دارد.

وی، ادامه داد: در همین راستا و در جلسه ای که با حضور استاندار و جمعی از مدیران نفتی و استانی و با حضور مردم در یکی از روستاهای این منطقه برگزار شد، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، زیرسازی و آسفالت بخشی از راه های فرعی بین روستاها، تامین لوله های مورد نیاز بخشی از شبکه آب رسانی و پشتیبانی از فعالیت های فرهنگی را بر عهده گرفت.

مهندس عالیپور، در توضیحات بیشتر، افزود: زیر سازی و آسفالت 40 کیلومتر از راه های روستایی، به صورت مشترک توسط استانداری، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت ملی حفاری ايران و شرکت پتروشیمی مارون انجام می شود.

وی، ادامه داد: در بخش تامین آب شرب نیز، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب متعهد شد تا لوله های مورد نیاز شبکه آبرسانی را از روستای صفیره تا غیزانیه تامین نماید .

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ادامه داد: همچنین این شرکت مانند گذشته و در حد توان از فعالیت های فرهنگی در مناطق روستایی مستقر در حوزه جغرافیایی این شرکت حمایت می کند.

همچنین در پایان این جلسه که در روستای "عوده" برگزار گردید، مقرر شد، بهسازی جاده مسیر راه آهن این منطقه با هدف تسهیل شرایط تردد مردم منطقه توسط سازمان راه و شهرسازی، گازرسانی به روستاها توسط شرکت ملی گاز و اجرای 25 کیلومتر از سامانه آب رسانی توسط سازمان آب و برق انجام می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار