مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران
نيروهاي انساني در صنعت نفت مهمترين سرمايه و عامل اصلي توسعه اين شركت به شمار مي رود
کد خبر: ۳۶۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 17 January 2017
مهندس هوشنگ صيدالي مديرعامل اين شركت در بازديد از تأسيسات بي بي حكيمه اظهار كرد: اگر امروز و پس از دوران سخت تحريم ها اين صنعت بزرگ همچنان با اقتدار به كار خود ادامه مي دهد، نشان از وجود نيروهاي جوان، تحصيل كرده، متعهد و متخصص در كنار نيروهاي باتجربه است .

 

صيدالي با بيان اينكه شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران به عنوان دومين توليدكننده نفت خام مناطق نفتخيز جنوب در گستره جغرافيايي 4استان است خاطرنشان كرد: بهره برداري و راهبري عمليات توليد از ميدان‌هاي پراكنده‌اي چون بي‌بي‌حكيمه، سياهمكان، رگ سفيد ، منصوراباد، نرگسي و كيلوركريم برعهده كاركنان متعهد صنعت نفت گچساران است.

 

صيدالي افزود : دوري از خانواده ، كار در مناطق عملياتي ، اجراي كار سخت ، شرايط سخت آب و هوايي در تأسيسات صنعت نفت مي طلبد كه مديران اين شركت نگاه ويژه به بحث خدمات رفاهي براي اين كاركنان داشته باشند.

 

وي با بيان اينكه اعتقاد مديريت صنعت نفت بر اين است كه ارزش گذاري به نيروي انساني مهمترين عامل توسعه صنعت در نظر گرفته شود ، خاطر نشان كرد : اميدواريم بتوانيم با كمك هم و تلاش همه كاركنان اين صنعت بزرگ، نگاهمان به تحقق اهداف بلند صنعت نفت باشد.

 

مديرعامل نفت گچساران ، تحقق صددرصدي اهداف اين شركت را يكي از مهمترين دستاوردها عنوان كرد و گفت : ضروري است كه با برنامه ريزي كامل زمينه اي فراهم شود تا كاركنان در تأسيسات نفتي از امكانات رفاهي كامل بهره مند شوند .

 

مديرعامل نفت گچساران در ادامه با اشاره به پيگيري‌هاي مستمر وزير نفت در راستاي بهبود وضع نيروهاي قرارداد موقت گفت: همانگونه كه وزير نفت نيز بيان كردند ايشان به دنبال ساماندهي وضعيت نيروهاي قراردادي در صنعت نفت است .

 

صيدالي در ادامه ضمن قدرداني از تلاش‌ها و پيگيري‌هاي وزير نفت در راستاي برطرف شدن مشكل پاداش بازنشستگان در صنعت نفت افزود: اين نشان از نگاه ويژه ايشان به نيروي انساني است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار