سازمان اتوبوسرانی اهواز (رسارا) مناطق جدیداً تأسیس شده شهرک های ولایت ، منابع طبیعی ، جانبازان و بخش شرقی شهرک آغاجری به خطوط ناوگان حمل و نقل درون شهری متصل شدند
کد خبر: ۳۶۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 18 January 2017
سازمان اتوبوسرانی اهواز (رسارا) مناطق جدیداً تأسیس شده شهرک های ولایت ، منابع طبیعی ، جانبازان و بخش شرقی شهرک آغاجری به خطوط ناوگان حمل و نقل درون شهری متصل شدند.

مدیر اداره روابط عمومی با اشاره به اتصال خطوط حمل و نقل شهری به این مناطق گفت : با توجه به درخواست و استقبال شهروندان ساکن در کوی ولایت ، منابع طبیعی ، جانبازان و شرق شهرک آقاجری ، ایستگاه ها و امکانات لازم فراهم و مسیر جدید در این مناطق راه اندازی شد.

محمد نصیری فر افزود: ایستگاه مبدأ مناطق یاد شده ابتدای خیابان آزادگان جنب پارک شهید صباغان (باغ معین) میباشد که اتوبوس های آن براساس زمان بندی تعیین شده بصورت منظم از ساعت 6/15 صبح الی 21/00 به شهروندان محترم سرویس دهی می کنند.

وی خاطر نشان کرد : در سال جاری بخش باقی مانده کوی الهیه واقع در محدوده شهرداری منطقه 4 و هم اکنون کوی ولایت ، منابع طبیعی ، جانبازان و بخش شرقی شهرک آقاجری در محدوده شهرداری منطقه 3 از خدمات سازمان اتوبوسرانی بهره مند می شوند و این اقدام در پی گسترش کلانشهر اهواز صورت گرفته است تا همشهریان عزیز با رفاه و آسایش کامل تردد نمایند

منبع: تابناک
برچسب ها: محمد نصیری فر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار