معاون استاندار:
باید یک کمیته کارشناسی شامل نمایندگان مرکز تحقیقات سازمان جهاد کشاورزی، دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران اهواز، اداره ‌کل منابع طبیعی، اداره‌کل حفاظت محیط زیست، اداره‌کل هواشناسی، سازمان آب و برق، سازمان هواشناسی، ستاد مدیریت بحران و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز جهت بررسی طرح‌های مقابله و مهار ریزگردها تشکیل شود
کد خبر: ۳۶۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 18 January 2017
 ‌فرامند هاشمی‌زاده در کارگروه گرد و غبار که صبح سه شنبه در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد افزود: ‌این کمیته باید طرح‌های ارایه شده را مورد بررسی قرار دهد و نهایتا طرح‌های تائید شده را به صورت پایلوت جهت اجرا به موسسه جهاد نصر ارجاع دهد. 14 کانون تولید ریزگرد در استان شناسایی شده که بایست اراضی این کانون‌ها جهت اجرای پایلوت طرح‌ها در اختیار شرکت‌های ارایه‌ دهنده طرح‌ها قرار داده شود.

معاون استاندار خوزستان با یادآوری اعلام آمادگی موسسه جهاد نصر در مورد تامین مالی اجرای طرح‌های مهار و مقابله با ریزگردها اظهار کرد:‌ طرح‌هایی که درون کمیته کارشناسی تایید می‌شوند باید برای تامین اعتبار و اجرا به موسسه جهاد نصر معرفی شده و کارفرمای طرح‌ها موسسه جهاد نصر باشد.

هاشمی‌زاده تصریح کرد: تمام برنامه های ما برای حفظ سلامتی مردم است ولی متاسفانه خوزستان با وجود  داشتن پتانسیل‌های خوب متاسفانه دچار بی‌‌تدبیری‌ها و بازی‌های طبیعت است که خودمان هم در آن سهیم هستیم.


منبع: تابناک
برچسب ها: تولید ریزگردها
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار