زنگ هوای پاک با حضور استاندار خوزستان در دبستان آزادگان اهواز نواخته شد
کد خبر: ۳۶۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 18 January 2017
 دکتر غلامرضا شریعتی صبح امروز 29 دی ماه همزمان با روز ملی هوای پاک با حضور در دبستان آزادگان واقع در فاز 2 پاداد شهر اهواز ضمن نواختن زنگ هوای پاک به ایراد سخنرانی در این زمینه پرداخت.

شریعتی گفت: دولت یازدهم برنامه ریزی ها و اقدامات زیادی در زمینه بهبود محیط زیست انجام داده که از جمله آن ارسال لایحه ای به مجلس در ارتباط با هوای پاک می باشد.

استاندار خوزستان افزود: در استان خوزستان اقدامات موثری جهت کاهش آلودگی هوا انجام شده که از آن جمله بهینه سازی و ارتقای سوخت مصرفی نیروگاه ها می باشد.

وی تصریح کرد: هم اکنون بنزین با استاندارد یورو 4 در تمامی مراکز استان ها عرضه میشود اما خرسندیم که اعلام کنیم استان خوزستان تنها استانی است که در 3 شهر آن شامل اهواز و آبادان و خرمشهر بنزین با استاندارد یورو 4 عرضه میشود.

استاندار خوزستان تاکید کرد: جهت بهبود کیفیت هوا در شهرهای پرجمعیت نیاز به مشارکت عمومی هست. همچنین سیستم حمل و نقل عمومی بایست توسعه یابد و وسایل نقلیه عمومی نوسازی و مدرن شده و با امکانات کامل جهت رفاه حال شهروندان باشند.

شریعتی عنوان کرد: باید شهروندان ترغیب شوند بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایند و از تردد خودروهای تک سرنشین اجتناب شود.

گفتنی است استاندار خوزستان ادامه مسیرکاری خود از فاز 2 تا محل استانداری را با استفاده از اتوبوس طی نمود.

منبع: تابناک
برچسب ها: زنگ هوای پاک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار